dilluns, 10 de gener del 2011

Els Amics de la Marta!!!!!!

Ho sento molt
si m’escalfo la felipa.
Ho sento molt,
si te tia i te mare.
Ho sento molt,
si no vaig a l’autoescola.
Ho sento molt,
si m’aixeco al migdia.

Jo et faria una cançó d'humor
però qualsevol cosa que et digués
no seria original.
Ja ho hauria dit la Marta
en algun moment en la vida d’aquests 19 anys.

I a vegades
la Marta fa cagarades.
I a vegades
t'estimo però no m'agrada.
I a vegades
penso si mai no la cagues.
I a vegades
va i se'm cremen les crispetes,
Però això últim només de tant en tant.

Ja n'aprendré
de no tirar a la cuca per les escales.
Ja n'aprendré,
a superar el record d’ski.
Ja n'aprendré,
a pasar més bé la mopa.
Ja n'aprendré,
a trovar alguna feina.

Jo et faria una cançó d'humor
però qualsevol cosa que et digués
no seria original.
Ja ho hauria dit la Marta
en algun moment en la vida d’aquests 19 anys..

I a vegades
la Marta fa cagarades.
I a vegades
t'estimo però no m'agrada.
I a vegades
penso si mai no la cagues.
I a vegades
va i se'm cremen les crispetes,
Però això últim només de tant en tant. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada