diumenge, 30 d’octubre del 2011

El blog ja ha superat les 5.000 visites!!!!

Em fa molt feliç escriure aquest post,per mi és molt especial,perquè és per dir-vos que el blog ja ha superat les 5.000 visites! No em pensava pas que el 18 de setembre del 2010 quan vaig començar amb el primer post arribaria a tantes visites,estic molt contenta! També perque el blog el 18 de setembre del 2011 va fer un any,un any ple d'experiencies i totes relacionades amb els amics,perquè ells són únics i aquest any que he viscut amb ells no l'oblidaré mai,han sigut moltes emocions,molts riures,moltes llagrimes i molts nervis abans dels concerts(Si,amics jo abans dels concerts també em posava nerviosa i això que cantaveu vosaltres,però eren nervis que és juntaven amb ganes de veureus en directe,però només sentir una veu ja sabia que aquell concert tornaria a ser màgic i únic....Si Joan Enric escoltava la teva veu i els nervis marxaven i surtien les ganes de gaudir de un concert més!) Vull donar les gràcies a molta gent que ha fet possible el blog,pero sobretot a vosaltres: Joan Enric,Dani,Ferran i Eduard! El blog el vaig fer perquè necessitava escriure i explicar com havia gaudit dels vostres concerts i de les experienciés viscudes gràcies a vosaltres!!!! També donar les gràcies als 6 seguidors que tinc al blog,gràcies per seguir-me sou genials,de veritat! I que gràcies a vosaltres amics,he conegut a dues persones genials a la Clàudia del blog http://semimarta.wordpress.com/ i a la Glòria del blog http://deixamdirunacosa.blogspot.com/ us recomano moltissim els seus blogs, a mi m'encanten! I gràcies a les Amigues dels amics   perquè gràcies a ells 4 em vaig decidir a fer el meu blog! I per acabar només dir que 5.000 GRÀCIES A TOTS! I LOVE AMICS DE LES ARTS!!!!! Ah per cert amics el blog també té moltes ganes de que torneu amb nou disc!!!!!

2 comentaris:

  1. jejeje enhorabona marta!! el meu blog és una mica més gran que el teu (d'edat vull dir), del 1 de setembre de 2010.. merci x la publicitat encoberta!! muaaa

    ResponElimina
  2. Oh! M'ha fet molta il·lusió entrar al blog i trobar un comentari teu! Moltes gràcies! jejeje m'ha fet gracia això de l'edat del blog! I derres dona,el teu blog és mereixia estar en el meu post especial!!!! Petons guapa!!! :)

    ResponElimina