dilluns, 12 de desembre del 2011

Els Amics versionen el "Barber de Sevilla"!

Ahir els Amics van fer una versió del "Barber de Sevilla" de Gioacchino Rossini. A mi em va agradar molt,avui l'he escoltat unes quantes vegades i cada cop m'agradava més! He de dir,que estàn molt guapos,quan canten aquesta versió! Quan canten hi apareix un vell conegut pels fans dels Amics..... L'Home que treballa fent de gos! Dic vell conegut,perque els Amics,van dir que per aquesta gira el jubilaven,així que em va fer moltissima il·lusió veure'l ballar! El Dani va fer de director d'orquestra per una estona,va ser molt divertit i no ho va fer,gens malament! Recordeu: Que la cançó que van versionar ahir al programa Òpera en texans,estarà inclosa en el disc especial que pots aconseguir si reserves el nou disc Espècies per Catalogar a l'Fnac! Aquí,teniu l'Òpera en texans,d'ahir! I per si escolteu la versió i us agrada i no heu reservat el disc,els amics us expliquen com! Aquí! Fa uns dies vaig trobar per la web de l'Fnac,que parlaven del disc especial i vaig trobar el nom del disc especial! "Monsieur Cousteau"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada