dijous, 27 de juny del 2013

Premis i concerts

Fa uns dies els Amics van fer una visita fugaç a Madrid per assistir a la gala d'entrega dels 5ès Premis UFI. És va celebrar al nuevo Teatro d'Alcalà i se'ls hi va donar el "Premio de la Música Independiente a mejor àlbum cantado en catalàn". Moltíssimes felicitats, Amics.

El premi que van guanyar a Madrid. Té forma de llauna de sardines. (Foto agafada del blog dels Amics) 

I el dissabte de les 20:00 de la tarda a les 00:00 de la nit al Camp Nou tindrà lloc el Concert per la Llibertat organitzat per Òmnium Cultural. Entre tots els artistes que cantaran, també hi serà el Ferran Piqué. Pels que no hi aneu, el podreu seguir per tv3 o per Catalunya Ràdio. Trobareu més informació aquí.
Imatge promocional del concert. 

2 comentaris:

  1. La veritat es que es mereixien el premi jejeje :) al final despres de tant de lio que vaig tenir amb la confirmació del mail va valdra la pena jejeje :)

    I jo mira perque aquest finde marxare segurament a la platja pero vamos sino només em cal obrir la finestra de casa i ale sentim el concert jejejeje :) Igualment segur que sera un gran concert i la gent que hi vagi segur que gaudira! :)Jo segurament ho mirare per la tele!ja que ho donen aprofitarem jejeje :)

    Molts petonetssss guapi!!
    Muaaaakssss
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que els votessis, això si que és una bona fan! :D

      Jo el vaig mirar per la tele i va ser una passada i pell de gallina constant! :)

      Bona nit i pantalons! :)

      Elimina