dimecres, 15 de gener del 2014

No estava mort... Estava de festa!

Amics i amigues, sé que m'esperaveu des de fa temps, però amb tants turrons, nadales i aneguets necessitava trobar el moment per tornar a escriure. El bloc està més viu que mai i ara us diré perquè.

Després que els Amics ens hagin anunciat que tornen amb nou disc a la primavera i que a partir del maig comencen la gira, em toca a mi donar una bona notícia.

Com heu pogut comprovar el bloc està a punt d'arribar a les quinze mil visites i això ho hem de celebrar. Vist l'èxit que va tenir en el seu moment, he decidit fer un nou concurs. Més endavant ja us explicaré de que va i que haureu de fer per participar.

Espero que aquest any també comenteu molt i que gaudiu molt llegint els posts.

4 comentaris:

  1. No et trobavem a faltar pas no...jajajajajajaaja xD ens moriem de ganes jejejeje :)

    Uohhh i sobre comencem amb una bona noticia!!m'alegro moltissim per tu!!fas un gran blog i aqui tens la recompensa!! :) I be ja tinc ganes de saber de que tractara el concurs!! jejejeje :)

    I per descomptat que gaudirem dels teus posts! :)

    Be guapi doncs aixo amb ganes de saber que em hem de fer per participar :)

    Molts petonetss!!
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em fa molt feliç saber que m'esparaves amb ganes!!! :) Moltes gràcies guapa! Aviat ho sabràs!

      Molts petons! :)

      Elimina
  2. Ben tornada!!! Et llegirem amb moltes ganes :)

    ResponElimina