dimecres, 30 de juliol del 2014

Ens hem fet grans

En aquests 4 anys els he vist créixer personalment i professionalment. Aquesta nit farà 4 anys que va començar tot, que un desafortunat esquinç m'ha regalat, i ho segueix fent, un dels millors regals possibles. Si em preguntessin quin es el secret d'aquesta relació tan llarga, els hi diria que els esquinços i els Amics sempre han anat lligats. Dos esquinços per gira, toquem fusta perquè aquesta gira no em passi.

Als Amics els hi he d'agrair tantes coses, que necessitaria quatre anys més i em quedaria curta. Quan els has de descriure, passa com amb Messi que cada vegada queden menys qualificatius per fer-ho o ja s'han gastat tots.

Gràcies per cada concert, cada firma, cada abraçada, cada somriure, cada "Holaaa Marta! Com estàs?", cada nou disc, però sobretot gràcies seguir sent vosaltres i no perdre l'essència.



                                         
          Per molts temps que passi, seguiu sent aquells quatre nois que es volien menjar el món.



Aquest diumenge seré a la Daurada per veure els Amics i Manel. Un somni fet realitat que fa quatre anys que espero.

1 comentari:

  1. mare meva 4 anys...es diu aviat!! Jo porto 3 anys ja..ara que ho penso també tela jajajajaja xD ...sempre recordare el moment en que vaig rebre el millor regal d'aniversari...el cd dels amics més un extra made in Montse jijijii ;)

    la veritat es que s'agreix molt aquest feedback que tenen i que com diu sempre et saludin amb un somriure i a sobre s'enrecordin del teu nom quan només fa un cop que els has vist...

    la veritat es que si que van lligat si els esquinços i els Amics...dono fe d'aixó...tu tranquila que ressarem perque aquest any no et passi res :)

    Un petonet molt gran guapi!
    Ana

    ResponElimina