dijous, 3 de març del 2011

Premis Enderrock!!!!

Els amics han tornat a guanyar premis enderrock, l'any passat en van guanyar set, aquest han guanyat tres, pero igual d'importants,els premis que han guanyat són: Millor videoclip,millor web i millor directe. Jo els vaig votar perque guanyessin i em fa molta il·lusió que molta get a part de jo també ha votat perque els amics, aquests quatre cracs guanyin tres premis enderrock, també crec què sel's mereixen molt, i espero que en segueixen guanyen molts més.Aqui us deixo el video dels premis enderrock de l'any passat, on els amics van guanyar set premis enderrock. I també us vull parlar d'una versió que han fet els del matí i la mare que el va parir, de la cancó l'home que treballa fent de gos, dels amics de les arts, parlant sobre el barça i mourinho, jo l'he escoltada i és molt divertida!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada