dimarts, 15 de març del 2011

Premis Enderrock!!!!

Ahir per primer cop vaig assistir als Premis Enderrock, m'ho vaig passar molt bé, hi havia molta gent famosa, molts cantants,periodistes i gent de la tele. L'Arteria per dintre em va agradar molt, molt maco. A la recepció just arribar ja em vaig trobar gent coneguda, i ja em vaig fer unes quantes fotos: La primera amb el Miki Esparbé, i la segona amb el grup de música Amelie que ha surtit fa poc i que jo he descobert fa uns dies, em va fer molta il·lusió trobarlos allà. Els premis van anar de més a menys, al principi va començar molt avorrit, pero quan van començar a tocar el grup "la Iaia" la gent ja és va començar animar. Pero el moment que jo esperava mes, era que surtissin els amics a recollir els premis, van tardar molt pero per fi va arribar el moment. El premi a al millor web, el van recollir: La Laia marquesa i l'Àdria fontcuberta( És de Caldes de Montbui, el meu poble, em va fer molta il·lusió veurel allà a dalt i que un calderi recollis un premi enderrock) El segon premi a millor videoclip per l'home que treballa fent de gos el va recollir: El Victor correas, codirector del videoclip i per últim a millor directe, aquest cop si que van pujar els amics,acompanyats per: El Tosti, el Ramon, el Pol i el Kurti. Despres de que recollisin els premis, vaig sortir cap a fora a la recepció i esperant, esperant vaig veure al ramon, al tosti, a l'edu i al joan enric, i em vaig fer fotos amb tots menys amb el ramon. Va ser genial veure a l'edu i al joan enric, a l'edu el vaig abraçar de les ganes que tenia de veurel, i li vaig dir, esque feia molt temps que no ens veiem i us trobava a faltar, i ell em diu, si ara feia temps que no ens veiem. I amb el joan enric, també va ser molt divertit, perque jo li dic, ens podem fer una foto? i ell diu, si i tant! I jo li dic, esque en les dos fotos que ens hem fet jo surtu amb els ulls tancats. I abans de fernos la foto em diu: Amb els ulls ben oberts eh!!!! Que gran Joan Enric!!!! L'any que bé tornare als premis enderrock!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada