dimarts, 16 d’octubre del 2012

Avui és el dia!

Avui 16 d'octubre s'ha posat a la venda el conte de Déjà-Vu, ja el podeu trobar a totes les botigues. Almenys al Fnac de l'illa Diagonal ja hi és. Parlant de l'illa, els Amics hi seràn el dijous 25 octubre de 19:00-20:00 de la tarda firmant el conte. Així que si vosaltres també el voleu tenir firmat per ells i parlar una estona, ja ho sabeu. Jo hi seré i el divendres tindreu la crònica.

Aquí teniu una altre imatge del conte Déjà-Vu.  
Recordar-vos que el dissabte 27 els Amics tocaràn a Cornellà amb els Catarres. Les entrades les trobareu aquí. Com ja us vaig dir al post anterior, jo també hi seré.

Fa uns dies van confirmar un petit tour que faràn per València, Castelló, Madrid i Bilbao. A l'enllaç teniu les dates i per comprar les entrades.

Per acabar, dir que aquest cap de setmana és la Festa dels Súpers i alguns famosos surten en un video fent la crida d'aquest any i els Amics no hi podien faltar. "Em moc! Em moc! M'agrada l'esport!" Estigueu atents que surten un moment i és molt ràpid, tant ràpid que només us semblarà veure el Ferran, però hi són tots quatre.

Demà estigueu al cas del blog dels Amics que explicaran un nova proposta 2.0! A veure amb que ens sorprenen aquesta vegada.

Bona nit i pantalons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada