dimecres, 14 de novembre del 2012

10.000 GRÀCIES, DE VERITAT!!!!

Aquesta matinada el blog ha arribat a les 10.000 visites i l'afortunada ha sigut la Núria, la noia de qui us vaig parlar al post anterior. Quan m'ho va dir em va fer moltíssima il·lusió i vaig anar a dormir amb un somriure d'orella a orella. Em va preguntar si farià alguna festa per celebrar-ho? Hi estic pensant! D'alguna manera s'ha de celebrar, no? M'agradaria molt que deixessiu comentaris amb idees de com celebrar-ho. S'accepten suggerencies. Tinc ganes de muntar un bon sidral!

Ja porto unes setmanes dient que abans d'acabar l'any tindreu una sorpresa al blog, doncs ja us puc avançar que serà el mes que ve. Que us agradarà moltíssim i que serà per vosaltres els seguidors del blog. Però si algú segueix el blog i encara no és seguidor, que s'afanyi. Com més gent segueixi el blog més gran serà la sorpresa.

Per acabar només em queda donar-vos les GRÀCIES als 8 seguidors i a la gent que visita el blog. Quan el vaig crear el 18 de setembre del 2010 no em pensava pas que arribaria a aquesta xifra tan alta. Cada post que escric ho faig amb més ganes, per que la familia del blog va creixent i per que els Amics em regalen bons moments que plasmo amb les croniques.


4 comentaris:

  1. La pròxima vegada que vegis els Amics els graves dient "Saludem als seguidors del blog I love Amics de les Arts" o algo així, i ho penjes a la capçalera!

    Que aniràs a Madrid? Jooo, digueu!

    Com es fa per ser seguidor?

    Chica McCartney

    ResponElimina
  2. És una bona idea! Gràcies, ho tindrem en compte!

    Si, que vaig a Madrid! jejeje

    Per ser seguidor, has d'anar on estàn els seguidors i apretar on posa Inscriviu-vos en aquest lloc! S'obrirà una finestra i despres només has de seguir les instruccions i ja seràs seguidora del blog! Així de fàcil! :D

    Gràcies per comentar! :)

    ResponElimina
  3. Guapiii!! Últimament soc molt afortunada!! Primer ens dediques a l'Ana i a mi el post anterior i després, per casualitats de la vida et faig la visita n° 10000!! Quan ho vaig veure vaig flipar!!
    Bueno dir-te que me n'alegro molt que haguis tingut tantes visites i que el teu blog MOLA!! jajajajaj!! :)

    Ho tenies ven amagat eeehhh... T'en vas a Madrid i jo sense saber-ho!! Compra't una maleta ben gran que m'hi amagare a dins i vinc amb tuuu!!! XD

    Molts petons Marta i amb ganes de veure't aviat :)

    ResponElimina
  4. Hola bonica! Molt feliç que així sigui!!! Jo també vaig flipar molt quan m'ho vas dir! Moltíssimes gràcies, guapii! Tu si que molees!!! :DD


    Ostres, em pensava que ho sabies! Si!! Ho faré, portaré poca roba perque t'hi puguis amagar! jajaja

    Mitjons, petons i americanes! Jo també tinc ganes de veure't! :)

    ResponElimina