dijous, 23 de setembre del 2010

Els Manel i els Amics de les arts






Jo primer vaig començar a escoltar els Manel, tot i què al principi no m'acavaben de agradar pèro vaig saber què venien a tocar per la Festa Major del meu poble de Caldes de Montbui i els vaig començar a escoltar més i em van enamorar sobretot les corrandes. El meu primer concert no l'oblidare  mai perquè va ser dels Manel. Pèro quan vaig anar al concert i m'agradaven vaig tenir la mala sort de què és van tancar a fer el nou disc.Després el meu germà què tambè és molt fan dels Manel va començar a buscar altres grups i va trobar als Amics de les arts, jo primer no els escoltava gaire perquè encara escoltava els Manel pèro va ser veure el videoclip de L'home que treballa fent de gos i el de A Vegades i em vaig enamorar després, ja vaig escoltar les altres cançons i totes em semblaven fantastiques. I ara estic enganxada als Amics de les arts i no hi ha un segon què no pensi en ells. Ja he anat a dos concerts i espero arribar a 5 concerts abans de que acabin la gira. Són els meus dos grups preferits. Els Amics de les arts amb pena perquè ara acaben la gira i es posaran a fer disc nou cosa qué m'agrada i els Manel amb ganes de qué tornin amb nou disc.

2 comentaris:

  1. a mi em va passar el mateix. vaig descobrir els manel fa un any a les festes de la mercè i des del primer dia que em van encadilar. de seguida em sabia totes les cançons i les escoltava a tota hora. però només vaig tenir ocasió de repetir un altre concert abans de que fessin el parón. una amiga, molt fan de manel, em va dir que els amics de les arts eren tant i tant bons i que s'hi assemblaven. la veritat és que els vaig començar a escoltar per això, però de seguida vaig començar a veure'n diferències i quan els vaig veure en directe ja em van flipar. i porto 8 concerts i cada vegada em flipen més. són una passada. ara quan pleguin els amics tornaran els manel... amb lo guai que seria un concert tots plegats!!!

    ResponElimina
  2. Si la veritat esque estaria molt be un concert els dos junts. Espero que algun dia ho facin perquè per mi son els millors grups que hi ha ara.

    ResponElimina