dimecres, 29 de setembre del 2010

Per mi què són els Amics de les arts?


Per mi els amics són: Alegría,diversió i felicitat. Jo penso què de fans dels amics n'hi ha de tres tipus: Les fans què van als concerts què poden i s'ho passen de conya, les fans què segueixen els amics per tot arreu on van a tocar i les fans què al arribar a un cert punt de concerts en volen més i és possen un limit fins què hi arriben. Jo espero què els amics quan és tanquin a fer el disc tinguin ganes de crear, innovar i fer coses noves pèro què no si estiguin molt de temps perquè les fans els trobarem a faltar al menys jo segur què si. Per mi els amics fan de la música una Cosa de nens, ho fan tot molt facíl, fan de la música un plaer i ganes d'escoltar les seves cançons mil cops i A Vegades tancar els ulls nomes per escoltar les seves veus tan suaus què tenen i què inspiren tendresa.Quan vaig als seus concerts, estic segura qué mai visc un Déjà - Vu , perquè cada concert és diferent, a cada concert aporten coses noves i aixo m'agrada molt perquè cada cop què hi vaig m'ho passo genial. Quan sumio amb ells  és com si voles Per mars i muntanyes.M'els estimo tan perquè són uns Súper bons nois, són molt simpàtics,amables i divertits. El Dani és: Molt guapo, m'agrada molt com toca el piano  i la seva veu m'encanta. El Ferran és: Guapo, molt divertit i amable.El Joan Enric és: El què té els rinxols més guapos de Catalunya i la seva veu tambè m'agrada molt perquè es molt suau i esta més guapo amb barba. I l'Eduard és: Molt simpàtic,divertit i el què anima els concerts sense ell no seria el mateix. Jo amb ells marxaria amb un Tren transiberia a Reikjavík perquè  niria a on fos per estar amb ells.Perquè jo als amics m'els estimo molt. I love amics de les arts.

Mitjons petons i americanes

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada