diumenge, 29 de gener del 2012

Ahir va fer un any del concert al Privat!

Ahir, 28 de gener va fer un any del concert dels Amics al Privat de Mataró. Per mi va ser molt especial, perquè hi vaig anar en aquell concert i em va agradar recordar-lo, llegint la crònica que vaig fer fa un any. La podeu llegir, aquí!     També va ser molt especial, perquè va fer un any que vaig conèixer en persona a la Clàudia... una noia molt maca! Ja us he parlat més d'un cop del seu blog, ara ha tornat a escriure. Ella és la SemiMarta! Avui, ja veieu que va de blogs, la cosa. Doncs continuem, les Amigues dels Amics l'han tornat a liar, aquest cop en volen fer una de grossa. Han pensat en fer: Monsieur Cousteau, LA FLASHMOB!    Entreu al seu blog i trobareu tota la informació si voleu participar-hi. Jo intentaré ser-hi, per despres explicar-vos-ho aquí al blog! Desde que tinc el blog que no havia sigut tant feliç com ahir, vaig veure que el gran Pol Cruells, m'havia comentat el post! El podeu veure, aquí!    Per acabar us deixo el video del programa No me les puc treure del cap!     on van surtir els Amics, parlen de Jean Luc i de desamor!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada