diumenge, 23 de desembre del 2012

Post Especial de Nadal!


Ha arribat el gran dia! Queden dos dies per Nadal i jo us porto el meu regal, per els seguidors del blog! Encara que ja us ho vaig agraïr en els seu moment, vull tornar-ho a fer. Moltíssimes gràcies per les 10000 visites i per la vostra fidelitat al blog. Només em queda desitjar-vos un molt BON NADAL i espero que us agradi la sorpresa! Va per vosaltres! Per acabar vull donar les gràcies al Joan Enric i al Dani per acceptar gravar el video. Espero que comenteu molt i dieu si us ha agradat la sorpresa. Per cert, demà els Amics estrenen videoclip.

14 comentaris:

  1. Per començar, aquí tens una fan incondicional del blog, o sigui, que sempre algú llegirà els teus súper posts encantada de la vida!
    Ostres nena, cada dia et superes, però aquest cop ha sigut espectacular. Ja m'imagino la teva cara al estar gravant-los, però quan et van dir que sí que els podies gravar uau, felicitat extrema. Ets una privilegiada de les bones. Quin parell d'homes que tenim.
    MOLTÍSSIMES FELICITATS PER LES 10000 VISITES (QUE ARA JA ESTAN A PUNT D'ARRIBAR A LES 11000!) I MOLT BON NADAL GUAPÍSSIMA, SEGUEIX AIXÍ!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em fa molt feliç saber que et tindré sempre epr llegir els meus posts!!! Gràcies guapíssima! No sabia si riure o continuar gravant i quan vaig acabar tenia un somriure d'orella a orella! jejeje... Uns homes guapíssims! :D

      MOLTES GRÀCIES BONICA! SIII, JA QUEDA POC PER LES 11000! IGUALMENT GUAPA! AIXÒ SEMPRE! :)

      Elimina
  2. Primer de tot, aqui una altre fan incondicional del blog, moltissimes felicitats per aquestes 10000 visites i espera't que aixó anira pujant!! :)!!I be quina sorpresa..per fi ja la tenim!!!I a més tinc el privilegi de dir que: Jo estava alla!! i la teva cara de felicitat ho deia tot mentres gravaves!!La veritat es que m'alegro d'haver mig format part de tota aquesta sorpreseta..tot i que ja t'ho he dit que el mèrit es teu, jo et vaig dir que anessis a preguntar aqui al "jefe" i que si ell deia que si, es faria jejejeje!! :)!!

    M'alegro moltissim de veritat per tu, perque se l'esforç que te fer aquest blog, les ganes que hi poses i se la il·lusió que et feia poder aconseguir aquest video...i ja el tens...ja es tot teu...i que aixó t'agafi més forces per seguir cap endevant i no deixar de lluitar! :)!!I ja saps que aqui em tens i em tindrás sempre!

    I be per últim BON NABAL I FELIÇ ANY NOU!!! :)!!
    Molts petonetsss!!
    Muaaaksss!!
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Biiien! Ja en tinc dues! jejeje... Moltíssimes gràcies guapíssima! Això espero que vagi pujant! Sii! L'espera ha valgut la pena! Si, tu hi erets!! :) Que maca que ets! Jo també sóc molt feliç que hagis format part d'això! Gràcies per guiar-me! jejeje... Dedico tant de temps al blog per vosaltres i perque m'agrada! Però llegir els vostres comentaris és el millor de tot! :D

      BON NADAL PER TU TAMBÉ I QUE TINGUIS UNA BONA ENTRADA D'ANY! :)
      Mitjons, petons i americanes! :D

      Elimina
  3. Què xulo! Enhorabona pel teu bloc! Jo només espero poder seguir el meu tant de temps com tu, i amb la mateixa il·lusió i ganes del primer dia, ets un exemple per molts de bloggers (no només "amicals", si no qualsevol blog).
    Ah! I jo també hi era! Crec que som una de les que xerra fort i en Joan Enric mira com dient "Si aquestes no callen haurem de repetir el vídeo" Perdó per no callar, però els nervis i l'emoció em fan fer coses que normalment no faria!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per les teves paraules! Em fan molt feliç de veritat! :D Segur que si! És un blog molt innovador i una molt bona idea! Així que segur que triomfara! :D

      Sii1 Tu també, és veritat! Potser si! jajaja... Que bona! Esteu perdonades! NOmés faltaria! jejej... Normal, jo tampoc sabia que fer si riure de felicitat o seguir gravant i vaig optar per seguir gravant i ja riuria despres! jajaja

      Mitjons, petons i americanes!

      Elimina
  4. Oooohh!!! Marta ets una crack! M'encanta la teva sorpresa, no podia ser millor!! La veritat es que fa uns dies vaig pensar que podria ser un video... I com no la meva intuïció no ha fallat! Jejejejeje ;)
    Que sàpigues que tens el blog més molon del món, i a casa meva no soc la única que se'l llegeix... Me mare també és fan teva!! Jajajaja
    Ja saps que em va fer molta il.lusió ser la visita 10000 i espero que jo també sigui la 20000!!!

    Moolts petons tia!! I boon Nadal!! <3

    De la teva estimada Nu! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'analegro molt que t'encanti! :) Moltes gràcies guapíssima! Tens una intuïció molt bona, doncs! jejeje... M'agrada saber-ho! Cada vegada sóc més fan de la teva mare! jajaja.... Ho sé, ho sé! Seria un plaer un honor que fossis la visita 20000!!

      Mitjons, petons i americanes! Igualment bonica!

      Oooh1 Que bonica que ets, estimada nu! :D

      Elimina
  5. Ei Marta, he de dir que m'encanta el teu blog, i que també sóc una altre lectora incondicional. També he de dir que les amigues dels amics en el nostre blog hem agafat moltes idees per el nostre blog(http://amiguesdelsamics.blogspot.com.es/?m=1).
    M'ha encantat molt el vídeo.
    Ara només em queda dir Bon Nadal i feliç any nou!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Carla! Que bé, ja en tinc tres! :D Com mola, que aneu agafant idees pel vostre blog! :)

      Moltes gràcies! Molt feliç de que t'hagi agrada't el video!

      Igualment per tu també! :)

      Elimina
  6. Eeeeh!! Que jo també soc una lectora incondicional, l'únic que no ho he posat perquè era obvi!!! Jajajaja ;)

    Petons, americanes, mitjons i pantalons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que gran que ets, nu! Com m'has fet riure! jajajaja... I tant que és obvi! jajajaja

      Mitjons, petons i americanes! :)

      Elimina
  7. Ho sé, vaig tard... (i tinc més coses pendents) Però "más vale tarde que nunca!")

    M'ha agradat moooolt!!! Està molt xulo i m'ha fet molta il·lusió per tu, que ja em van dir que estaves feta un flan al moment de gravar!! xD jajajajajajajajaja

    Molts petons guapa!!! Ens veiem aviat!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa! :D

      No passa res! Moltes gràcies, montse! Molt feliç de que t'hagi agradat tant! Si, no sabia si riure o seguir gravant! No m'ho podia creure que estaven dient coses tant maques! jejeje... Són molt grans! :D

      Mitjons, petons i americanes! Fins aviat! :)

      PD: Moltes gràcies per ser la seguidora número 15! :D

      Elimina