divendres, 4 de gener del 2013

Avui va de votar!

Ja torno a ser aquí. Nou any i nou post. Veient que els Amics de moment no diuen res, us informo que ahir va començar la votació popular dels Premis Enderrock. Els Premis de la Música Catalana. Desde ahir fins el 31 de gener estara oberta la primera ronda i podreu votar a molts grups en diferents categories, els Amics estan nominats a les categories de pop-rock i altres categories. Jo vaig votar ahir i he de dir que em va costar molt perque hi ha molts grups per votar. La gala dels Premis es celebrarà el dijous 14 de març, quan sapiga el lloc, us informaré. Un cop s'hagi fet el recompte de la primera volta, s'obrirà una segona i només es podrà votar un dels 10 classificats en cada categoria. Com ja he dit, a més d'informar-vos on es farà la gala, cada cop que obrin votacions faré un petit resum dels grups que han passat on esperem que els Amics vagin passant i arribin fins el final, aixó només depen de les nostres votacions. Podeu votar aquí on posa "primera volta de votacions". Per votar heu d'estar registrats a la web de l'enderrock.

I per acabar la gent de Totmusicat.cat ja fa uns dies que han obert una enquesta perque votem el millor grup de l'any 2012! Els Amics també hi són. Podeu votar aquí. 

PD: Aquest mes segurament no hi haurà tanta activitat al blog, però a partir de febrer i març tornaré amb molta força que serà la recta final. 

8 comentaris:

  1. Ei preciosa, Merci per avisar, ara ja he votat, i ara falta esperar a les pròximes votacions.

    Espero veure't en algun dels 7 concerts que queden ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa! Derres, només faltaria! Si, com tu dius ara només falta esperar!

      Segur que ens veurem! :)

      Mitjons, petons i americanes!

      Elimina
  2. Ei! Per els Enderrock ja havia votat, però de Totmusic.cat no, gràcies per avisar!

    També m'estranya molt que els Amics no hagin comentat res, ni de que estan a la llista dels millors discs de l'any segons la revista Enderrock, d'això se'n diu desconnectar! Encara que el bloc i el twitter el van mirant de tant en tant, què bé ens cuiden!
    I tranquil·la, si vols descansar del bloc aquest gener t'ho has guanyat, quan tornis a publicar nosaltres estarem aquí, cuide't!

    Muacs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Primer de tot perdona per no contestar abans però desde principis de gener estic amb angines i ahir va ser el pitjor dia de tots, però avui ja estic millor!

      Derres! Per això estem! :)

      A mi també m'estranya perque altres grups ja han avisat que estan nominats! Però bueno esperem que quan tornin ho diguin! Si que ens cuiden si! jejeje... Sempre va bé descansar una mica! Gràcies guapa1!! :) A tope amb el teu blog que cada dia sóc més fan!

      Mitjons, petons i americanes! :)

      Elimina
  3. Gracies guapa per posar-ho!!així ja ho hem fet i hem votat!! jejejeje!! :)!!la veritat es que costa de triar i al final no saps a qui triar jejejeje!! :)!!pero be ja esta fet!! :)!!

    I els Amics que no hagin dit raro es la veritat...aquests s'ho prenen en serio aixó d'estar de vacances jajajajaja!! xD!!

    I tu a cuidar-te molt guapi!!i a posar-te bona ja del tot ben aviat!!!! :)!!

    Molts petonetsss!!
    Muaaaksss!!
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Derres bonica! :) Ben fet! :D Si que costa si! jajaja... Em sembla que mai li havien fet tant de cas a la paraula "vacances"! jajaja

      Moltíssimes gràcies bonica! Això estem fent! :)

      Mitjons, petons i americanes! :)

      Elimina
  4. Ieeeps!!! Que la Ventura encara no havia comentat a aquest post!
    Primer de tot gràcies per posar els links! No sabia que al Totmusicat.cat també s'havia de votar! Ara ja ho he fet ;) Ara amb ganes de que arribi el 31 de gener per poder tornar a votar!
    Segona coseta! Tant de bo que el dia 15 de març no tingui cap examen així podrem anar el 14 a on sigui a gaudir de bona música amb la millor companyia!
    I per últim, he vist que Els Catarres també obten al premi a la millor cançó i a alguna coseta més amb la del Tintin! Ara ja no hi ha res a fer... O si!!! Em faré un altre usuari i tornaré a votar!! Bueno potser no serà una bona idea perquè si haig de tornar a patir com ho vaig fer l'altre dia...
    El millor que puc fer es anar acabant d'escriure que crec que m'estic allargant una mica amb les meves tonteries i bogeries!! ;)

    Ara mateix t'obro pel wa per dirte que tens un altre comentari al blog!! jojojojo

    La boja de la Nú :)

    PD: FELICITAAAAATS!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eiii, Nú! :) És veritat! Derres guapa! Ha anat bé que poses el link de Totmusicat.cat! :D

      Això espero jo també! Que aquella nit és per nosaltres i la bona música d'aquest país!

      Oh! Que grans Els Catarres! Segur que si que tornaries a patir amb tots els grups que hi ha! :D

      T'he de dir que he flipat quan he vist el comentari però m'ha agrada't molt llegir-lo! :)

      Ha sigut genial quan m'has obert i m'ho has dit! jajaja

      De la meva estimada Nú!

      PD: Moltes gràcies guapa! :)))

      Mitjons, petons i americanes! :D

      Elimina