dijous, 31 de gener del 2013

Ja torno a ser aquí!

Primer de tot dir-vos que avui és l'últim dia per votar a la primera volta dels Premis Enderrock. Després es tancaran, faràn el recompte del les votacions i la segona volta començara el 5 de febrer i finalitzara el 15 de febrer. Podeu votar aquí!

Per si voleu anar fent boca, aquí teniu el concert sencer al Palau de la Música de la gira pasada. Gràcies a la persona que el va penjar.



També us porto el teaser del concert a Sant Cugat. Va ser una gran nit i molt especial, ben aviat el video complet amb les col.laboracions.




I per acabar l'actuació dels Amics a la celebració dels 1000 programes de la segona hora a Luz de Gas. A partir del minut 46:34.  Canten Ciència Ficció.

Aquesta nit tindreu doble ració de Ciència Ficció, he trobat un video de hereunidoalabanda que els Amics estan cantant aquesta cançó, com si estiguessin al sofà de casa seva. 







PD: Ja som 16 seguidors al blog! Benvinguda Èlia! Moltes gràcies per seguir el blog!
PD: El video de les 10000 visites ja ha arribat a les 71 visualitzacions. Espero que les dues xifres vagin sumant i que seguiu mirant i comentant el blog, em fa molt feliç llegir i contestar els vostres comentaris. Gràcies una vegada més, vosaltres feu possible tot això.
PD: Els Amics actuen aquest dissabte a Sant Joan Despí amb les entrades exhaurides, però jo els veuré el divendres dia 8 a Terrasa. Tindreu la crònica com sempre.

Bona nit i pantalons.
















8 comentaris:

  1. Ai, quines ganes tenia de llegir-te, en serio, ho trobava a faltar ;)

    Ens veiem en algun concert

    Carla Serra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carla!

      Oh! Que bé, jo també trobava a faltar escriure els posts! jejeje.... Segur que si que ens veurem! :D

      Mitjons, petons i americanes! :)

      Elimina
  2. Què bé! Una altra que regresa! Jo també he estat fatal de temps tot el mes i no he pogut estar quasi per les xarxes... al febrer em poso les piles!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sii!! Mica en mica ja anem tornant! jajaja.... Ja he llegit el teu post post i com sempre genial, segueix així! :D El febrer i el març on fire amb el blog! :D

      Mitjons, petons i americanes! :)

      Elimina
  3. Ja et trobavem a faltar guapi!!jejejeje!! :)!!hauries d'afegir que dues personetes surten de ple en el teaser de san cugat jajajajajaja!! xD!!son les famoses del teaser jajajajaa!! xD!!

    I be comença febrer..un mes intens...i encara que no vagis a sant joan despi tu tranquila que anant jo hi estaras ja ho saps jejejeje!! :)!!

    be guapi molts petonetsss!!
    muaaksss!!
    ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada llegir que trobeu a faltar els posts del blog! jejeje.... M'ho he deixa't, però bueno elles ja ho saben que hi surten! :D

      Més intens per tu que per mi, que només vaig a un concert, però segur que hi haura motius per publicar molts posts.... El març si que estara a tope el blog! :D

      Mitjons, petons i americanes! :)

      Elimina
  4. Bueno,bueno,bueno... Aquí comença la ronda de comentaris que tenia pendents al teu blog!
    Tu tornaves a penjar posts, jo torno a comentar! Jejeje
    Anar fent boca per el concert del Palau... El de la gira passada he perdut el compte de les vegades que el dec haver vist!!
    I del teaster de Sant Cugat, només veure`l ja m`emociono recordant el concert! Increïble és poc!
    Bueno i que estic encantada de llegir el teu blog i que tu estiguis feliç per nosaltres!

    Mitjons...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bueno, bueno, bueno... Ja et trobava a faltar! Ja saps que m'agrada molt llegir els teus comentaris!
      Siii, fem un bon equip! jajaja... Serà un gran nit sens dubte i jo tornaré a viure una despedida al Palau, però serà màgica i plena de bons moments! El concert de Sant Cugat va ser de pell de gallina i molt emotiu!
      Que maca que ets! :)

      Mitjons, petons i americanes! :D

      Elimina