dimecres, 6 de febrer del 2013

Premis Enderrock i Reykjavík!

Teatre Municipal de Girona. 
Com ja deveu saber ahir es va obrir la segona volta dels Premis Enderrock i els Amics tenen 10 nominacions. Si encara no heu votat, ho podeu fer aquí. La gala aquest any canvia de dia i d'ubicació, es celebrarà al Teatre Municipal de Girona el 7 de març. Recordeu que podeu votar fins el 15 de febrer i més endavant és posaran a la venda les entrades per assistir a la gala que valdran 10 euros. Aquí trobareu tota la info sobre els Premis Enderrock!
El cartell d'aquest any. 

I per acabar el curtmetratge Reykjavík escrit i dirigit per el Joan Enric Barceló i el Víctor Correas i protagonitzat per Monserrat Carulla, Joan Muntal, Víctor Petit i Carles Sais. Veus: Joan Enric Barceló i Meritxell Perich. Cançons: 8 punts de Quart Primera i aspet de l'orquestra Fireluche. Felicitats a tot l'equip, el curt és preciós. Em quedo amb la frase: A la nostre edat, un desig és una emergència. http://www.visitreykjavik.net/

6 comentaris:

  1. La veritat es que em fa gracia que es faci al teatre municipal...justament fa un any..al maig vaig anar a veure una amiga meva que cantava, be participava a una obra, era la protagonista, de Cançó d'Amor i Guerra i vaig anar a Girona a veure-la al teatre..la veritat es que es una passada de teatre!preciós!!i una acustica guapisima! :)!!

    I be vot mes que fet, ahir ja ho vaig fer i ja esta enviat jejeje! :)!!

    I be per acabar el curt...sense paraules em va deixar...maravellós!!..a mes les interpretacions sublims...la Montserrat Carulla sublim...i la resta tampoc es queden curts...esta super ben tractat i ja dic sense paraules! :)!I aquesta frase tambe m'encanta! :)!!

    Be guapa com sempre genial!! :)!!
    Molts petonetss!!
    muaaakss!!
    ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, quina casualitat de la vida! Jo no hi he anat i quan vaig veure fotos em va impressionar, és molt gran i molt maco!

      Si, jo ahir també vaig votar! :)

      A mi també em va agradar, sobretot el final que és molt tendre! I els actors i actrius estàn enormes! :D

      Moltes gràcies guapa! :)
      Mitjons, petons i americanes!

      Elimina
  2. Votats, àrab a veure qui guanya...
    El vídeo brutal!!!

    Carla Serra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial!!! :D

      Si que ho és si!

      Mitjons, petons i americanes! :)

      Elimina
  3. Quina pena que fasin la Gala dels premis enderock a Girona, que sino ja en se de unes quantes que estariem fent plans per trobar-nos a Barna!! Jejeje
    I que dir del curt del JE, em va encantar i gràcies per les aclaracions, ara ja l`entenc perfectament ;)

    ...petons...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si tota una llàstima.... Aquest any hem tingut mala sort... Esperem que l'any que ve torni a Barna! :D A mi també, està mooolt ben fet i els actors estan de 10! Derres guapa, va ser un plaer! :)

      i un ós, i flors i un dinosaure!

      Elimina