dilluns, 11 de febrer del 2013

Vidreres, entrevista i nens!

Dimecres: Els Amics van anar al Matí de Catalunya ràdio al programa del Manel Fuentes. Van parlar del final de gira i van tocar Ciència-Ficció en semi-acústic. Pots gaudir de l'actuació aquí.

Dijous: El Joan Enric, ens va fer de guia turístic per Vidreres, el seu poble, juntament amb l'Espertac Peran, al programa Divendres. Si voleu conèixer Vidreres, ho teniu aquí.

Dissabte: L'Eduard ens explica en una entrevista al suplement Ara-Criatures del diari Ara la seva experiència com a pare. Ho podeu trobar aquí.

PD: Benvingudes Núria i Esther per ser les seguidores 18 i 19 respectivament. Moltes gràcies a les dues per seguir el blog.

4 comentaris:

  1. Vaig anar a Vidreres al concert que fan fer per la festa major...el vaig trobar molt mono el poble pero em penso que tornarem a anar i catarem les morenetes que tenen una pinta!!mmmmm...jajajajajajajaa!! xD!!

    I quan vaig llegir l'entrevista de l'Eduard em va agradar molt perquè diu coses que m'agradaria que molts pares tinguessin en compte!avui en dia et trobes molts pares que no entenen que els nens juguen i que els has de deixar fer, que ells sols han d'experimentar...en fi em va agradar molt! :)!!

    Be guapa fins la proxim post..com sempre no ens podem queixar que ens tens ben informats jejejeje!! :)!!aixo es cuidar a les fans jejeje!! ;)!!

    Molts petonetsss!!
    Muaaks
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo encara no hi he anat, però com has dit té fàcil solució. Així matem dos pardals d'un tret. jajaja... Visitem el poble i provem les morenetes.

      A mi també em va agradar molt tot el que va dir. Els nens petits com millor aprenen és experimentant per si sols.

      Això intento, és la meva feina, informar de tot el que passa al voltant dels Amics! jejeje

      Mitjons, petons i americanes! :D

      Elimina
  2. Vidrieres: ja estem pensant un dia per anar a aquell poblet del nord a berenar!!! Jajajaja
    Entrevista: gràcies per penjar el link, amb la tonteria encara no l`he escoltat!
    Nens: l`Eu és un pare molt patidor!!!

    I un ós...

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tan que hi hem d'anar! Jo vull provar les morenetes! jajaja... Derres guapa, per això estem! :) Una mica si que ho és! jajaja

      Mitjons, petons i americanes!

      Elimina