dilluns, 15 d’abril del 2013

Firmes per Sant Jordi

Els Amics estaran firmant llibres per Sant Jordi, el 23 d'abril.

Aquí teniu els horaris i els llocs on firmaran. Que joves a la foto, oi? 


PD: Demà s'acaba el concurs dels anuncis i ja n'he rebut uns quants. Moltes gràcies, de veritat. Faré un sorteig per decidir qui guanya, perquè si ho hagués de fer jo em costaria molt. Serà una mà innocent qui triï la guanyadora. Demà a la tarda faré el post amb el nom de la guanyadora, el premi i demés. 

Bon dilluns i pantalons. 

Molta sort a totes. 

6 comentaris:

  1. Ja veus que jovenets...el temps passa...pero veus com els bons vins a millor jejejejejejejejee!! :)!!la veritat es que m'agrada sant Jordi pero ultimament crec que més jejejejeje!! :)!!quines ganes de que arribi que tinc jejeje!! :)!!

    I be m'alegro que siguem unes quantes!!jejeje!! :)!!ara direm allo de qui guanyi el millor...per la part que em toca espero tenir sort jejejejeje!! :)!!

    Be guapi amb ganes de saber el resultat demà jeje!! :)!

    Molts petonetss!!
    muaaakss
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tan, ells sempre van a millor! jajaja... A mi m'agrada des de sempre, però des de que vaig a Barcelona encara m'agrada més! Jo també en tinc moltes ganes! :D

      Jo també me'n alegro! A veure, a veure... Demà ho sabrem! :)

      Molts petons guapa! :)

      Elimina
  2. Aaaaaaaargh! Ja s'acaba el concurs! Jo vaig fer el meu i no el vaig enviar!!!
    Ara mateix l'envio!

    ResponElimina
  3. Si ;) Ja m'agrada Sant Jordi de natural, però si a sobre firmen els amics ... més!!!!

    Jo al final, no t'he pogut enviar lo del concurs, mira que tinc fotos i pensament, però no em funciona el photoshop, i no tinc paint :( per tant, deixarem el lloc a un altre

    M'haguès encantat.
    A la pròxima si que hi participo :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus, ja ho pots ben dir!

      No passa res, segur que hi haurà més oportunitats en d'altres concursos.

      Bona nit i pantalons! :D

      Elimina