divendres, 5 d’abril del 2013

Cançons i dates

L'Orchestra Fireluche ha tret un nou disc titulat Tants caps tants joguets. El Joan Enric ha escrit i cantat una de les cançons del disc, més concretament Pirates d'habitació . Jo ja l'he escoltada i és preciosa, la canta juntament amb l'Agnès Fusté (Aquitamxé).

Imatge del videoclip 

Heu sigut unes quantes les que m'heu preguntat quan s'acaba el concurs, doncs ara us puc dir que ja he escollit un dia, serà el 16 d'abril a les 17:00 de la tarda. Ni un dia més, ni un dia menys. Penso que si voleu participar encara teniu prou temps per fer-ho. Per si llegiu el post i no sabeu de que va aquest concurs, podeu fer-hi una ullada aquí.

2 comentaris:

  1. La veritat es que em vaig sorprendre molt amb la cançó quan la vaig sentir!!esta genial!!i trobo que tant la veu del Joan Enric com la veu de la noia estan molt ben trobades!!i el videoclip es molt xulo!!!m'encanta!! :)!!

    Em fa gracia que justament el dia limit del concurs sigui el dia de l'aniversari del meu pare jejeje!! :)!!!!i va gent anime-vos a fer-lo!!mola molt la idea!!per fer el muntatge hi ha programa que es molt senzill i funciona molt be..es diu Photoscape, es baixa gratis desde internet, i en un moment ho fas! :)!!

    Un petonet molt gran!
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'encanta la cançó, és preciosa! El videoclip és molt divertit!

      Veus que bé! Potser et portarà sort i tot! jajaja... Gràcies guapa per fer promo! jejeje

      Bona nit i pantalons! :)

      Elimina