dimarts, 16 d’abril del 2013

MOLTES GRÀCIES 3/3

Potser a algú altre li hagués semblat poc rebre només cinc correus, però és més del que m'esperava. Em pensava que no tindria tan d'èxit i que no agradaria. Però sempre esteu allà per fer-me veure que el bloc està més viu que mai. Per mi heu guanyat totes perquè us heu esforçat molt amb els anuncis i el més important m'heu fet riure i a la vegada feliç. Ha sigut el primer concurs que he fet, però veient la creativitat que teniu i les ganes de passar una bona estona repetiré segur. És una sort tindre-us al costat i saber que puc comptar amb vosaltres pel que sigui. Sempre ho dic, però és veritat el bloc segueix endavant gràcies a vosaltres que visiteu i comenteu cada vegada que publico. Moltíssimes gràcies per les sensacions i la felicitat que m'heu fet arribar aquesta tarda, ha sigut genial llegir que estàveu nervioses que teníeu ganes de saber qui havia guanyat... Tot això no es paga amb diners. Sou grans.

6 comentaris:

  1. Pocs!!!? Si ha estat molt bé! El meu concurs del discurs del Ferran als premis Enderrock em penso que va tenir sis participants i jo havia de fer els dibuixets! Cinc respostes és un munt!
    La veritat és que la idea era molt divertida, m'ha agradat aquest concurs, si en fas més segur que m'apunto!
    Gràcies a tu, per ser un exemple de que podem mantenir la flama dels Amics viva encara que no estiguin de gira ara mateix!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que maca que ets! Va estar molt bé el teu concurs també! :D
      Gràcies guapa, serà un plaer que participis en els propers concursos.
      M'has deixat sense paraules amb aquest final! El mateix et dic, no deixis de publicar al post post, seria un error molt greu si ho fessis. :)

      Elimina
  2. Guapisimaaaaa!!!les gracies te las donem a tu!!com diu la Loretta i m'uneixo a les seves paraules Gracies per mantenir aquesta flama dels Amics durant i després!!ets molt gran!!!

    Ja et vaig dir que la idea era genial i al final has tingut el teu premi!!i encara que no hagi guanyat per mi el sol fet d'haver participat ja estic contenta!!i a més em fa moltissima il·lusió que la meva creacio surti en el teu blog jejejejeje!! :)!!la veritat es que tots han estat genial!!si es que quan ens posem ens posem jejejeje!! :)!!

    Doncs aixó mil gràcies a tu!!
    Molts petonetsss!!
    Muaaaksss
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada tan llegir el teus comentaris! jejeje... Tu també ets molt gran!

      Si, va valdre la pena esperar. Ha sigut un èxit! Clar que si, totes ens ho hem passat molt bé! Ha sigut un dels posts que més il·lusió m'ha fet alhora de publicar-lo. Teniu talent! jajaja

      Bona nit i pantalons! :)

      Elimina
  3. La veritat és que la idea era molt xula!! Si els Amics veuen els anuncis segur que els fa molta gràcia!!!
    Espero que segueixis fent concursos i publicant al blog, que ho fas molt bé! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies guapa! :) Segur que si, riuran una bona estona! jajaja... Ooooh! Que maca que ets! I tan que ho seguiré fent! :D

      Elimina