dimarts, 26 de març del 2013

Concurs d'anunci

Fa uns dies estava mig avorrida i remenant a la carpeta de fotos que tinc dels Amics a l'ordinador vaig trobar-ne una que em va recordar de seguida a un anunci i no vaig poder evitar fer un collage. Aquí és on vull arribar, el concurs tracta de buscar fotos dels Amics que us recordin a anuncis o si ho veieu molt difícil també podeu buscar fotos que us recordin a fotos que hagueu vist, però si ho feu amb els anuncis estarà millor. Els collages i les vostres propostes les podeu enviar al meu correu martetaa92@hotmail.com El premi encara l'he d'acabar de pensar, però segur que valdrà la pena participar.


Aquí teniu l'exemple del que us parlava:
Per llegir-lo cliqueu a sobre i la imatge és farà més gran. 



Aquí teniu l'anunci que em va inspirar el collage: "Ariel taps".



Espero la vostra participació!!

10 comentaris:

  1. jajajajajajajajajajajajaa!! xD!!!el que m'he arribat a riure amb el teu muntatge!!es bonissim!!jajajajajajajajaa!! xD!!

    I uohhhh m'encanta la proposta!!!ara que tinc temps lliure aprofitare i em posare jajajajajaja!! xD!!i ja te l'enviare!! :)!!

    Molts petonetsss!!
    Muaakss
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs imaginat jo mentre el feia! jajajajajaja... Gràcies bonica! :D

      Me'n alegro moltíssim que t'ha encantat la proposta, espero amb ganes el teu correu! :)

      Mitjons, petons i americanes!

      Elimina
  2. mmmmm Marta m'encanta la proposta del concurs! He rigut molt amb el collage, és tant bo!

    Ara que jo també tinc temps lliure ho faré panda!

    Lucy Perales!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii? Que bé!!!! M'encanta que estigui agradant! Gràcies guapa! :D Que gran!!!! Segur que serà genial! :D

      Molts petons petita! :)

      Elimina
  3. M'agrada la proposta!!! Aquests dies no tinc gaire temps, però a veure si puc... :P jejejejejeje

    I el muntatge és molt bó!!! :D jajajajajajaja

    Per cert, fins quin dia es pot participar?? ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em fa molt feliç de que t'agradi! Espero que trobis un moment i puguis participar!

      Moltes gràcies guapa! :D

      De moment no tinc un dia clar, teniu temps no patiu! :D

      Elimina
  4. Uoooo, m'encanta la proposta, a veure si un dia m'hi poso.
    He rigut moltíssim amb el teu anunci ;)

    ResponElimina
  5. M'agrada l'idea!
    Només tenc un problema... jo no miro mai els anuncis!
    Bé, només és un petit inconvenient, segur que la meva imaginació i l'ajuda de les meves quatre musses preferides, trobo alguna aportació que fer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que t'agradi! No passa res! jajaja... Segur que alguna idea et ve al cap si és tracta d'aquests quatre homes! :D

      Elimina