diumenge, 24 de març del 2013

Casa i Vent

Gràcies per la firma!! 
Ara que els Amics han acabat la gira i cada vegada publicaré menys posts, m'agradaria parlar-vos d'un dels membres de la banda per catalogar, més concretament del Pol Cruells (baixista dels Amics). Recentment ha tret el seu segon disc, titulat Casa i Vent. Jo ja l'he escoltat i només em surten bones paraules en vers la bona feina que ha fet el Pol i tota la gent que l'ha fet possible. Quan aneu als seus concerts veureu que a la bateria hi ha el Ramon Aragall (bateria dels Amics), que també ha col·laborat en el disc. La meva cançó preferida és Si ets de Sabadell, fa dos anys més o menys vaig estudiar a Sabadell i suposo que és per això que m'agrada tan. També perquè la cançó és molt maca. Batik també m'agrada moltíssim. Moltíssimes felicitats Pol per fer un disc tan ben parit! Molts èxits i ens veiem als concerts.


Cançons: 

Ranxerox 
Llunàtics 
Batik (Parla de quan van viure a la seva casa de Formentera quan era petit.) 
Si ets de Sabadell 
Pacífic blau 
Planxa el matalàs 
Sols de mitjanit 
Parasols de paper 
Gatwick - IBZ 
1989 
La pols del camí 
Mite intacte 



PD: Quina és la vostra cançó preferida o la que us agrada més? 

12 comentaris:

  1. ohhhhh quin post mes xulo!!el Pol estara encantat!! :)!!es un crack i com li vaig dir ha fet un disc super cuidat i super ben fet!!cuidat fins l'ultim detall i quan mimes tant una cosa el resultat es perfecte!! :)!!

    A mi la meva cançó preferida es Batik..quan la vaig sentir em vaig emocionar, es preciosa i cada cop que la sento m'agrada mes! :)!!

    I be ja tinc ganes de poder-lo veure en directe!! :)!!

    Molts petonetsss!!
    Muaaakss
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa! Això espero que li agradi! jejeje... Totalment d'acord amb tu! A mi també m'encanta el disc!

      És una cançó molt bonica! :)

      Jo també! :D

      Molts petons, guapa! :)

      Elimina
  2. ualaaaa el Pol estarà encantat amb aquest post! Ha fet una feina de 10 no, de 1000! És molt bon músic i ja fa temps que li vaig dient, és molt gran. Es nota que hi ha treballat molt i que el disco ha sigut el resultat de moltes hores, dies, setmanes i mesos de feina, i quan veus una cosa com aquesta et fa sentir molt satisfet.

    El meu tema preferit és Gatwick-IBZ, tot i que Batik em va agradar des del primer moment. Tampoc puc parlar de la meva preferida perquè estic mig dient que les altres no són tant bones, i al contrari! m'agraden moltíssim totes.

    Com ha dit l'Ana, ja tinc moltes ganes de veure'l en directe, encara que costi!

    Petons panda!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiii!!!! Ja m'ho ha agraït via twitter! :D Més maco ell! jajaja... Segur que també estarà encantat amb totes les paraules boniques que li dediqueu! Tan ell com el disc se les mereixen.

      També tens raó, és difícil triar-ne una perquè totes tenen la seva màgia.

      Segur que el veuràs ben aviat!

      Molts petons, petita panda! :)

      Elimina
  3. és un craaaaack el POL! el disc està molt molt currat i és mereix tenir tantissim seguidors! la meva cançó preferida també es Batik i espero que baixi ja a Tarragona, o aprop, per poder-lho escoltar en directeee :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un crack dels bons! I segur que amb aquest disc en tindrà de nous i tot! Batik està guanyant punts! jejeje... Segur que baixarà a Tarragona! :D

      Gràcies per comentar, de veritat! Et trobava a faltar!:)

      Petons guapíssima! :)

      Elimina
  4. Moltes gràcies Marta per dedicar-me aquest post! Celebro que t'agradi! Gairebé tothom prefereix Batik, però Pacífic Blau també està entre les més preferides, igual que Gatwick, Si ets de Sabadell, i Llunàtics, que l'altre dia va sonar per la Ràdio! merci per endur-te el CD al Palau!

    Pol

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a tu per comentar-lo, de veritat! M'ha fet molta il·lusió! Aquestes cinc cançons que has mencionat són molt bones, però si que és veritat que Batik ha agradat moltíssim! Oh! Me'n alegro molt que sonés Llunàtics a la ràdio! :D De res, va ser un plaer! :)

      Elimina
  5. Es nota que si ha dedicat i ha cuidat molt aquests segon disc! A mi m'encanta!
    I crec que la resposta a la pregunta que ens fas es bastant obvia en el meu cas... Si ets de Sabadell es mereix un monument! jajaja! :)
    Jo ja l'he escoltat en directe i la veritat es que encara sonen millor les cançons. La mandolina d'en Xavi Castanys és màgica. Quan l'escoltis i el vegis com la toca fliparàs!

    Molts petons Saltimbanqui <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també! Si que és obvia si! jejeje... Si ets de Sabadell ho peta bastant!

      Després de llegir això encara tinc més ganes de veure'l en directe! :D

      Molts petons Saltimbanqui!!! :) <3

      Elimina
  6. Molt xulo tot el CD " cada i vent" , molt currat, per mi les preferides son " batik", " si ets de sabadell ", " planxa el matalàs", "pacífic blau"...... Moltes !!!!!! Ara em toca apendre-me-les pel proper concert.....18 d'abril.....i ja n'hi han dos més previstos !!!!! Mireu al seu blog !!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin plaer veure un comentari teu! Si que és xulo si, veig que t'agraden moltes cançons, ja va bé, ja! jajaja... Totes estan genials! A mi també per quan el vagi a veure, que bé que ja tingui concerts perquè puguem gaudir del disc!

      Bona nit i pantalons! :)

      Elimina