dimarts, 12 de març del 2013

Una nit accidentada, però inoblidable!


El dia i la tarda van transcórrer amb normalitat, riures, bromes, bon menjar, bona companyia i tot en 30 minuts... Vam arribar a Salou, ens vam reunir totes i aprofitant que encara era d'hora vam anar a un bar a veure la primera part del barça. 

Fins aquí tot perfecte. De camí a l'Auditori, vaig fer un mal gest i esquinç al turmell esquerre, em vaig posar gel i cap a dins a gaudir del concert. El més curiós va ser que em va passar davant de l'ambulatori! jajaja

Si us he de dir la veritat del concert recordo poques coses, suposo que el turmell va prendre tot el protagonisme, però igualment vaig cantar i aplaudir com sempre faig, amb moltíssimes ganes. També vaig gaudir molt veient saltava tothom. 

Des de primera fila tot és viu amb més ganes. 

Els meus dos moments són: 

Primer: El Joan Enric i el seu amor odi cap al confeti, aquesta vegada va guanyar ell i li va sortir a la primera. Després va arribar el moment perquè l'Eduard i les seves pistoles fessin acte de presencia, unes pistoles que si no t'hi fixes ni les veus, ni sents que disparen tímides tires de confeti que s'amaguen entre el soroll dels aplaudiments del públic. 



Segon: És un clàssic, però és impossible no riure amb la intro de Bed&Breakfast amb el ball de "latino para principiantes" del Jordi i el radar de la Marta. El Ferran i el Joan Enric es deixen anar i mostren les seves dots teatrals fent-nos riure concert rere concert. 

Latino para principiantes. 

El Dani es notava molt que estava a gust i el final de Louisiana ho demostra. Ell i el seu piano. 






El post-concert va ser molt maco, el Ferran es va en recordar que la primera vegada que ens vam veure jo també tenia un esquinç i que era el meu aniversari..... Només va encertar que tenia un esquinç, amb l'aniversari va fallar. Igualment em va agradar molt que s'en recordes de la primera vegada i de com va començar tot. El Dani em va dir que no em podia queixar de com m'estaven cuidant i la veritat es que no ho vaig fer en cap moment. 

PD: Encara que no us hagi mencionat abans, ja sabeu com d'importants veu ser per mi el dissabte. MOLTÍSSIMES GRÀCIES a tota la gent que em va ajudar cuidant-me, preguntant i preocupant-se per mi. A vegades no ets conscient de les persones tan grans que tens al costat fins que et demostren que hi seran sempre. 

PD: Espero que em perdoneu, si aquesta crònica no és tan explicita com les que faig sempre, però necessitava dedicar-la a molta gent. Les cròniques de Razz i el Palau ho petaran moltíssim. Us ho prometo. 
PD: Joan Enric, espero que estiguis molt millor i ja no tinguis febre. Per part meva et felicito perquè no ha de ser fàcil fer un concert amb 38 de febre. I t'he de dir que no ho vaig notar pas. 


Fins aviat, ens veiem a la pròxima gira i tornarem a baixar a les terres del sud. 
GRÀCIES, DE VERITAT! No ho oblidaré mai les emocions que vaig viure a l'Auditori. 



10 comentaris:

  1. Aixxxx guapa que em faras emocionar abans d'hora eh???...va ser un concert espectacular,l'emocio que es va viure alla va ser molt gran!!el final de Louisiana va ser molt gran!!es notava que estaven a gust...el Dani gaudia i aixó va fer patent...

    Pero lo més important es que vam viureu juntes, totes, per fi!!va ser un moment molt gran que mai oblidare!!gràcies a tu per formar part d'aquest moment!!I et cuidem com et mereixes!!com una reina jejeje! :)!!I sempre ens tindras no ho dubtis mai!!

    Molts petonetss!!!
    Muaaaksss!!!
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bonica que ets! Feliç de que t'hagi agradat tan el post! :) El final de Louisiana és brutalment perfecte!

      Si, sense vosaltres no se que hagués fet! Va ser genial poder estar totes juntes i gaudir d'una gran nit!

      A mi també em tindreu sempre! :D

      Bona nit i pantalons!

      Elimina
  2. Va ser un dia per recordar!! Entre conèixer a gent marevillosa i gaudir d'un concert amb aquesta gent!!! En fi una nit ASPACTACULAR!!! :)

    Almenys no va ser tan greu com pensàvem i va quedar en un petit susto, i un petit esguinç! :)

    Molts petons per a totes!!! :*

    P.D.: Com va el peu? Espero que estiguis recuperada per divendres i dissabte!! ;)

    P.D.: Última postdata, que les has gastat tu totes en el teu post xD jejejejejejejeje

    P.D.: Et paso la meva foto amb el Joan Enric d'aquella gran nit:

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest cap de setmana he rigut molt amb tu! Va ser genial el concert!

      Si, encara vaig tenir sort! jejejeje

      Bona nit i pantalons! :D

      PD: Cada vegada millor, jo també ho espero! :)

      PD: N'he posat moltes oi? jajajaja

      PD: Oh! Que guapos, per favor! jajaja

      Elimina
  3. Lo cometido es deuda, aquí tens el meu comentari!!
    Primer, gran crònica d'un gran concert, l'últim per mi que va ser el més especial sense dubte.
    Segon, gràcies per estar amb mi aqueta nit, que ja saps que va ser molt especial per mi i que la cosa només ha fet que començar! M'ho vaig passar súper bé, i no ens has de donar les gràcies pel turmell neni, naltros estem per això i ho vam fer encantades. Ara espero que estigui molt millor, que em vas deixar molt preocupada!
    Llàstima que la Rey faltés :(
    Estic d'acord amb la Montse, t'has lluit amb els posdata jejeje
    Ets molt gran Marta, no canviïs mai!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii! Em fa molt feliç llegir els teus comentaris, ja ho saps! Moltes gràcies! Molt feliç de que t'agradi la crònica, va dedicada a les del sud! jejeje... Va ser un plaer compartir aquella nit amb totes, vau ser la millor companyia per una gran nit. Ets genial, petita, de veritat!
      Si, el turmell el tinc mooolt millor! Gràcies per preguntar! :)))
      Si.. Però segur que la pròxima gira ho aconseguirem! :D
      Tenia ganes de posar-ne molts! jajaja
      El mateix et dic, ets una petita gran persona! :)

      Elimina
  4. Pues si tia, va ser una nit inoblidable!
    Perfi (gairebé) totes juntes a un concert! I a primera fila! jejeje :)
    Totalment d'acord amb el 2 moments del concert! Vam vibrar com mai! :)
    Però lo millor de tot va ser la foto final! Els Pandes amb els Amics! No estem guapos ni res!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tan que ho va ser!
      Estic segura que la pròxima gira estarem totes juntes més d'una vegada, ja ho veuràs! Va ser genial a primera fila! jajaja
      Que bé, que t'agradin els 2 moments! Va ser genial el concert!
      Els pandes ho petem moltíssim amb els Amics! :D

      Elimina
  5. va ser un d'aquells dies impossibles d'oblidar! Vaig conèixer unes noies increibles i vaig veure els meus amooors, res millor podia passar! Sou totes molt graaans i aquest era el primer de molts concerts que anirem juntes, segur! Molt gran marta per aquest pooost, ets la millor! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tret dels minuts abans d'arribar a l'Auditori, la nit va ser brutalment perfecta! Gràcies guapa, tu també ets increïble!!! La veritat esque tots els astres estaven conjugats perquè la nit fos meravellosa i ho va ser i la companyia era la millor de totes! :) Tu si que ets gran, això no ho dubtis i saltarem totes juntes segur! Moltíssimes gràcies per llegir-lo i comentar-lo! :))) Em fa molt feliç! :D

      Elimina