dimarts, 19 de març del 2013

Em falten paraules

Si us he de ser sincera, estic buscant les paraules i els adjectius per expressar el que vam viure les 2.000 persones que el dissabte passat teniem la cita obligatòria de l'últim concert de la gira i no les trobo, és queden curtes o me'n falten. Aquests concerts els has de viure per entendre totes les emocions, sentiments i riures que es palpen en l'ambient.

Quan vas de camí al Palau els nervis que tens són diferents, perquè saps que aquest concert serà l'últim, només tens ganes d'arribar, reunir-te amb les teves amigues, entrar de seguida i buscar el teu lloc que per sorpresa passa a ser de la tercera fila a la primera per art de màgia. T'asseus. Aprofites per fer fotos amb el mòbil i per acabar de petar la xerrada amb la teva gent. En el precís instant que surt el Ramon tot canvia, t'oblides de tot i només existeixen ells i tu. Els mires i van mudats, l'ocasió bé s'ho val. Fins i tot les cançons sembla que s'hagin mudat perquè sonen amb més ganes i estan contentes de acomiadar-se de tu en un lloc tan màgic i emblemàtic com el Palau de la Música.

El meus dos moments són aquests: 

Primer: Com va passar al concert de Sant Cugat dels Amics i els seus amics, el Ramon Gener va fer acte de presencia i amb la seva elegància va fer la introducció de la cançó Bed&Breakfast com només ell sap. Va ser un dels moments divertits de la nit. La veritat es que no vaig trobar pas a faltar el confeti en cap moment i com va dir el Joan Enric: Quan et falli el confeti, porta algú que ho peti més que el confeti! I tan si ho va petar.



Segon: Tots els animals d'Armengol també es van voler sumar a la gran festa de fi de gira i a mida que els Amics anaven passant llista i els anaven nombrant apareixien aixecats i somrient amb moltes ganes per un grup de fans.
Sona de dins d'un Seat Panda. 


El concert va acabar entre llàgrimes i fins aviat, mentre sonava una delicada i dolça Louisiana a quatre veus i acompanyades únicament pel piano que tocava el Dani. La millor manera per dir adéu a una cançó que ens hem fet nostra per sempre.

Després del concert va ser el moment per assaborir i pair tot el que havíem viscut en una nit tan intensa i plena de bons moments, però sobretot per compartir sensacions amb els protagonistes i per abraçar-los tan fort que duri fins que els tornem a veure.

Li direm al senyor Morricone
que ens compongui el tema principal 
d'una banda sonora que emmarqui els moments essencials, 
de pell de gallina, "Tio quin final". 
Que a aquestes alçades de la pel·lícula 
ens falta, com l'aire, algun giro sobtat 
que ens foti un xispasso, que ens faci aguantar 
fins el pròxim capítol, 
almenys fins demà. 

Fins el pròxim capítol, Amics!

PD: Aquí podeu veure fotos del concert que van fer la gent del Festival Mil·leni. Estan a baix de tot.

10 comentaris:

  1. Realment, ho has expressat molt bé, ami també em costa definir la nit d'aquest dissabte. Tens tota la raó, amb aquest "s'ha de viure"

    Ens veiem

    Carla Serra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Carla! Molt feliç després de llegir el teu comentari! :)

      Fins aviat!

      Bona nit i pantalons! :D

      Elimina
  2. T'entenc perque jo dificilment les puc trobar...han passat tres dies i encara tanco els ulls i puc gaudir del concert..no un concert normal..un concert on les emocions estaven desde ben principi...on els nervis estaven i sabies que aquell dia ploraries, que t'emocionaries sentint per ultim cop aquelles cançons...pero saps que es un fins aviat i et prepares per un nou disc i una nova gira que saps que viuras igual o millor que l'anterior..

    Per mi ha estat la meva primera gira, el meu primer final de concert al Palau de la Música...quan estava alla em passava per la ment la quantitat de concerts als que havia anat i les vivencies viscudes pero sobretot mirava al meu voltant i veia que estava compartint aquell moment amb les millors persones que he pogut conèixer!gràcies de veritat per forma part de la vida i poder viure tants i tanta moments juntes!vam començar sent dos i ara ja som unes quantes...i se que aixo es el principi...que tot just comença perque ens espera moltes vivencies juntes amb els Amics!

    I be com be diuen els Amics Fins el proxim capitol, us estarem esperant! :)!!

    Molts petonetsss!!
    Muaaaksss!!
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'han vingut els records mentre anava escrivint la crònica. Ho porto bastant bé aquesta vegada, ara només toca esperar que tornin amb nou disc per tornar a viure una gira més. La tercera, per mi.

      Per mi també ha sigut un plaer i un honor viure aquesta gira amb totes vosaltres! :)

      Bona nit i pantalons! :)

      Elimina
  3. I tant que va ser màgic estar a primera fila!!! :D jejejejejejejeje

    El primer paràgraf l'has clavat: aquells nervis pre-concert, fer les fotos per pujar a Instagram, i quan surt en Ramón tot canvia, estàs en el planeta Piruleta i només vas a gaudir de la música, les lletres i ells!!

    I l'última Lousiana... què dir-ne... Sense paraules!! Tots recordarem aquesta Louisiana, el sentiments que hi possàven ells en dir-nos adeu, i els nostres sentiments que ens porten records i sabent que serà l'útlima vegada que l'escoltariem fins la pròxima gira (com no la cantin a la próxima gira, m'enfado amb ells!!! xD jejejejejejejeje)

    En fi, quants records de dissabte!!! Gràcies per la crònica i pels moments compartits, i pels que han de venir!!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé! Només he expressat el que vaig sentir aquella nit! jajaja....

      Jo ja havia escoltat Louisiana a piano i quatre veus a Razz i va ser un grandíssim moment també... Esperem que la toquin! jejeje...

      Gràcies a tu per llegir-la i el mateix et dic! :)

      Elimina
  4. m'hagues encantat estar-hi, ja ho saps! però iguakment em vaig emocionar quan em vas trucar, perque vaig escoltar la cançó d'affaire sofia i va ser impossible no emocionar-me! que grans! me'n alegro que gaudissim com cal :) Ells ho valen, però tu també i molt guapa! :) petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho sé del cert! Ja saps que t'ho devia i vaig complir, perquè ets molt gran i t'ho mereixies. Va ser una nit per gaudir-la tots! Tu també ho vals! Ets genial, vila!

      Petons guapa! :)

      Elimina
  5. Bueno ha arribat el moment de comentar-te a aquest post tant especial! Nose ja quantes vegades me'l dec haver llegit. Les teves paraules expressen perfectament el que vam viure la nit del 16 de març totes juntes al Palau de la música. Va ser super especial i molt bonic.
    Jo vaig haver de fer nombrosos esforços per no emocionar-me i posar-me a plorar a totes les cançons. La nit al Palau havia de ser una festa i no un drama i ho vam aconseguir!
    El moment Armengol va ser la repera! Em va encantar aixecar ven amunt el Panda per representar a totes les Pandes, que gràcies als amics ara tenim una amistat que ni s'acabarà mai!! :D

    I del moment Lousiana... Puff... No tinc paraules!

    Sort que encara ens queden per viure moltíssims concerts juntes! Ho petarem taaant!! jajajaja!

    Molts petons estimada Saltimbanqui <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Biiien! Si t'he de dir la veritat, esperava aquest moment amb moltes ganes! Sabia que faltava el teu comentari! jejeje... Ho vaig intentar expressar tan bé com vaig poder i el que les paraules em deixaven i vaig ser molt feliç del resultat final. Va ser un nit irrepetible.
      Jo vaig gaudir-la moltíssim i si que al final em vaig emocionar però no vaig arribar a plorar. I tan això segur, d'aquelles festes que no vols que s'acabin mai dels mai!
      Va ser la bomba!!! I ben amunt que el vas aixecar, tan que va tocar el sostre del Palau! jajaja... Ho vas fer de la millor manera, em vaig sentir molt bé representada per tu i l'Emna! :) La nostra amistat és massa forta i ningú podrà separar-la!!! Llarga vida a la nostra amistat.

      Jo tampoc tinc paraules, el vídeo parla per si sol!

      Sort que ens hem conegut per poder viure tot el que hem viscut i el que ens queda que és molt, ni ens ho imaginem!!! :D

      Molts petons, estimada nu! :)

      Elimina