dijous, 21 de març del 2013

Doble S

Com us vaig prometre en el post d'ahir, avui toca desvetllar-vos la sorpresa. Us en recordeu que a la crònica de la Faktoria de Terrassa a l'últim "PD" vaig dir que quan s'acabés la gira publicaria el post-concert amb el detall que tancava la crònica? Doncs ha arribat el moment. Aquella nit el meu objectiu era marxar de Terrassa amb el "setlist" del concert i ho vaig aconseguir, gràcies a dues persones molt maques que em van ajudar. Per no fer cap "spoiler" vaig decidir que ho publicaria un cop hagués acabat tot i ens haguéssim refet del final de gira. Per mi tornar a Terrassa i més concretament a la Faktoria d'arts era molt important i em recordava la primera vegada que hi vaig anar a veure els Amics. Espero que us hagi agradat la sorpresa i que us transporti a la setmana de Carnaval.
El "setlist" del Dani. Ara el tinc firmat per tots menys el Joan Enric. 

8 comentaris:

  1. ohhhhh m'encanta la sorpresaaa!! :)!!!la veritat es que el viscut a la Faktoria aquella nit va ser molt gran!! :)!!i crec que intueixo quina es una de les personetes que et van ajudar a aconseguir-ho jejejejeje!! :)!!aquell home va ser la clau jajajajaja!! xD!!

    I ara el tens ben guardadet i signat per tots menys el que estava malalt a Salou! pero be aixo es soluciona seguent gira..primer concert...li dius: firma!!que faltes tu!! jajajajajajajaja!! xD!!!(es pixara de riure jajajaja!! xD!! )

    Be guapi moltes gracies per aquesta sorpreseta!!
    Molts petonetsss!!
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n alegro de que t'agradi! jejeje.... Va ser brutal tot plegat! Jo també! jejeje... Si, tot gràcies a aquell home! :D

      Si i una mica arrugat també! jajaja... Si hi penso ja li diré que me'l signi! jajaja

      Gràcies a tu per llegir el post i comentar sempre tan ràpid! :D

      Elimina
  2. Oh! Mil gràcies per compartir això! És un petit tresor!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res! Ha sigut un plaer i els posts són perquè en gaudiu tots! :)

      Elimina
  3. ooooh que guuaaai! guardau moolt bé, que això és molt valuooos :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiii!!!! El tinc en un lloc molt segur! I tan que ho és! :D

      Elimina
  4. Tu i les teves sorpresetes... Que bé que ens cuides Marta!! :)
    Gràcies per compartir amb tots nosaltres el setlist de Terrassa! Va ser una nit inolvidable!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja saps que sóc molt fan de les sorpreses... Ho intento fins l'últim detall! jejeje... De res, va ser un plaer immens fer-ho! I tan que ho va ser! :D

      Elimina