dimecres, 29 de maig del 2013

Tenim dret a fer l'animal, vist.

Senyores i senyors, petits i grans. Ahir es va produir un fet que sinó em va canviar la vida, poc li va faltar. Sí, ja ho sé que quan us ho digui direu, però sinó n'hi havia per tan. Només les persones que l'han vist podran entendre les meves paraules. Les que no... A que esteu esperant? Vaaaa, després de llegir el post, et vull veure corrent al menjador, engegant la tele, posant el DVD i premen el PLAY. Perquè si no ho fas vindrà l'home que treballa fent de gos, però que ara està jubilat i et portarà a la seva mansió que té al Planeta Piruleta. Encara que si ho penses bé, no està tan malament oi?
El dvd deluxe o "deluji" firmat pels Amics.

Per dintre. 

I després de posar una mica d'humor al post, explicaré breument i sense SPOILERS el que em va semblar.



UNA PASSADA AIXÍ DE GRAN!!!



Més gran que això, vull dir. (foto agafada de l'instagram dels Amics de les arts. @elsamicsdelesarts ) 


Vaig cridar, vaig saltar, vaig cantar, vaig fer pausa moltes vegades per aturar el temps i gaudir del moment. Vaig morir amb els planos del Dani. Però sobretot vaig recordar com m'hagués agradat ser a baix amb tota aquella gent que al final es va tenyir de colors, de somriures i de felicitat admirant a quatre homes i la seva Banda per catalogar. Gràcies o per culpa d'un esquinç, mai o sabré del cert, vaig veure el concert des del pis de dalt al cantó esquerre. La nit que vaig viure va ser diferent i des d'un altre angle, però gràcies al dvd l'he pogut gaudir intensament.

I que dir del material extra, és boníssim, excels ( Com diria el mestre Basté) i que rius el doble.


MOLTES, MOLTES GRÀCIES per regalar-nos una nit de la nostra vida tan plena d'emocions que ens quedarà per sempre en la memòria. I si us trobem a faltar i ens entra la nostàlgia, podrem mirar i remirar el dvd les vegades que vulguem i pensar que ja queda menys perquè ens veiem i tornem a omplir els concerts de somnis.


PD: Espero que perdoneu la poca activitat al blog, però he estat d'examens i entre una cosa i l'altra no he tingut gaire temps. Però ja he tornat!





2 comentaris:

  1. Doncs si estic amb tu, va que esperes per anar a la tele, posar el dvd i donar-li al play!!ja trigues!! jejejejeje!! :)

    la veritat es que aquesta tarda quan sortia de la feina deia..avui es tarda amics...avui veurem aquella nit que no vaig estar pero com si estigues, de fet durants uns minutets vaig estar oi?jajajaja xD..aquella trucada...no te preu..MILIONS DE GRACIES!! :) I be quan m'he assegut al sofa i l'he vist no he tingut paraules...crec que el mateix que tu he cantat, he ballat com mai i he plorat perque l'emoció ha pogut amb mi en una cançó sobretot...ja dic molt gran!I amb els extres el que m'he rigut! jajaja xD

    Son molt grans!! :) i el que m'han fet viure en aquesta gira no te preu! :)

    Petonsss!!
    Ana
    Pd: perdonadisima que estas jejeje ! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt d'acord amb totes les teves paraules! :) I no has de donar les gràcies, ho vaig fer perquè vaig voler i va ser un plaer! :)

      Molts petons guapa! :)

      Elimina