dilluns, 6 de maig del 2013

Tenim dret a fer l'animal

Aquesta frase que surt a la coneguda i disfressada Carnaval, a partir del 28 de maig donarà nom al CD + DVD que inclourà el penúltim concert a la Sala Razzmatazz de Barcelona i moltes sorpreses més que no us podeu perdre.
Tota la informació la trobareu clicant a la foto.


El divendres 2 de maig el Pol Cruells va estrenar un nou videoclip, en aquest cas es tracta de la cançó Batik. Moltes felicitats, m'agrada molt! És molt suau.




Casualitats de la vida el divendres mateix al bloc dels Amics van publicar el meu m'he catalogat. Em va fer molta il·lusió tornar a plasmar com vaig viure la nit del concert a la Sala Razzmatazz.
Imatge del bloc dels Amics on podreu llegir el meu m'he catalogat. 

2 comentaris:

  1. Primer la veritat es que ja tinc ganes de tenir el dvd de Razzmatazz! :). L'Edició deluxe amb tot d'extres i coses jejejeje!! :)..será un preciós regal d'aniversari!! :)

    I be quan vaig veure que el Pol pujava el video, si ja m'agradava la cançó el video encara mes..es preciós! :). Li ha quedat molt maco! :)

    I be la gran sorpresa de la setmana el teu m'he catalogat!!que vas fer que m'emociones recordant aquell moment!Ets molt gran i un simple gest com una trucada fa que aquell instant sigui únic!!crec que mai et podré agrair el que em vas fer sentir!i m'alegro molt d'haver compartit tants moments amb tu i els que queden! :)
    Molts petonetssss guapi!!
    Muaaaakssss!!
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també tinc moltes ganes de veure'l perquè em transporti una altra vegada a aquella màgica nit a la Sala Razzmatazz!

      Tota la raó, el videoclip mola molt i transmet molta tranquil·litat. :)

      Moltes gràcies guapa! Per mi va ser un plaer plasmar el que vaig sentir aquella nit en el meu m'he catalogat perquè tothom ho pogués llegir! :D

      Bona nit i pantalons! :)

      Elimina