dimecres, 15 de maig del 2013

Un petit tastet

Per si sou de les que no podeu esperar a que sigui 28 de maig per comprar el CD i DVD del concert de Razz i ja no us queden ungles, us deixo un petit tastet que encara farà créixer les vostres ganes deu vegades més.






PD: També us deixo el Teaser#1  i el Tràiler  del CD i DVD.


Per acabar, podeu aconseguir el pack de dues maneres ben diferents,

1. Si el voleu signat abans de comprar-lo, el podeu reservar aquí.  Les 150 primeres persones que el reservin el tindran firmat, fins i tot podeu escollir quin dels dos voleu.

2. Si, per altra banda us agraden més els concursos on gràcies al pack podeu aconseguir una de les 5 melòdiques que hi ha en joc firmades pels Amics. Això  us interessa. Teniu temps fins el 21 de maig per presentar-vos al concurs.


Tenim dret a fer l'animal.
El bloc també s'ha mudat de gala i fa pocs dies que ens ensenya una cara nova, més visual i festiva. 

6 comentaris:

  1. La veritat es que si ja tenia ganes crec que amb el video, el teaser i el trailer tinc unes ganes boges de que arribi el dia 28!!a més espero ser una de les 150 que va fer la reserva al Abacus i poder-lo tenir signat jejejeje!! :)

    Aixx quines ganes de que arribi el 28, el millor regal d'aniversari que podia tenir jeje! :)

    Molts petonetss
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també, sort que no ens ho van ensenyar tot de cop com he fet jo! Jo també ho espero, però si no ho arreglarem fàcil! jajaja

      Sembla fet expressament i tot! :D

      Molts petons guapa! :)

      Elimina
  2. Aquest petit tastet m'ha fet entrar moooolta ganaaaaa!!

    Demano extrema precaució el dia 28 de maig. Potser no ens trobarem unes cues kilomètriques com les fans del Justin o dels One Direction per comprar el DVD però si que podem tenir problemes a l'hora de veure'l. Ahir vam poder observar els primers simptomes del que pot comportar:
    -Estat èxtasi total
    -No poder parar de tuitejar.
    -Escriure molts hwuidhnhywerchquifhwuifhnuiqefhnuhfucibhuiwhncqihweqfiounhcfuiqrgbucrin
    -Morir d'amor per els fantàstics "primers planos" (això dependrà de la persona que estiguin enfocant)

    EXTREMA PRECAUCIÓ SIUSPLAU!!!

    Un petó ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. +1000000000000000000000000000000000000000000 El teu comentari val un Premi Gaudí! :D Tots els simptomes els vaig patir i tu en vas ser testimoni! :D


      SOBRETOT, FEU CAS A LA NÚ!!! :D

      Molts petons, Saltimbanqui! :)

      Elimina
  3. uufff... quanta raó...
    jo em sembla que li diré al meu germà que me l'amagui i que me'l torni quan hagi acabat els exàmens..
    jajajajajajja

    petons guapesss!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! Com mola entrar al blog després de tants dies sense fer-ho i veure un comentari teu! Gràcies guapa! :)

      Jo l'he vist avui i ha sigut impressionant! He rigut molt amb els extres! :D

      Bona nit i pantalons! :)

      Elimina