dimarts, 12 d’octubre del 2010

Blogaires amicals!!!

Avui us parlaré d'un blog què per mi és molt interessant les amigues dels Amics . El blog és una Plataforma de Recuperació de l'Esbart Dansaire Dance Club (PREDDC). El blog el formen: Violant,Manel,Dolors i l'Aleix, en el blog hi ha temes de tot tipus cròniques dels concerts dels amics, de la gent  què també té blogs, proposen reptes molt interessants també fan qué la gent expliqui com va coneixer els amics com els va escoltar per primer cop. I la cosa què més m'agrada és la recerca què fan de temes què despres posen al blog. Jo vaig crear el meu blog perquè ja feia dies què mirava el seu i al final em vaig decidir i ara m'encanta tenir el blog i també perquè ells i elles han parlat molt del meu blog al seu i em fa molta il.lusió i per aixó jo també he decidit parlar del seu. Espero què la gent el miri força sovint perquè és molt interessant i esta molt ben fet. Violant,Dolors,Manel i Aleix seguiu així perquè a mi el blog m'encanta i no el deixare de mirar perquè sóc una seguidora vostra. Molta sort a Reikjavík

Mitjons,petons i americanes

Marta 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada