dijous, 21 d’octubre del 2010

Joc de les Semblances 1 !!!!

Una nova entrega del joc de les Semblances: La Glòria del blog D'eixam dir una cosa, ma deixat un comentari on deia que el Ferran s'assemblava una mica al Pablo Motos, la veritat esque una mica si pero amb el cabell més fosc i més guapo el Ferran. I també l'altre semblança què he trobat torna ser del Dani m'he fixat què té una retirada a l'astronauta de la pel.lícula Planet 51.Aquí us deixo les fotos perqué les analitzeu avere si és veritat què s'assemblen.

1 comentari:

  1. Hola Marta!
    Quin plaer trobar un comentari al meu blog! La veritat és que no sóc gaire de blogs,jo, però l'experiència de la semiMarta se'm en ha anat de les mans. M'alegra que t'agradi el meu blog i que t'ho passis bé llengint-lo, si ho faig és justament per això, pequè la gent pugui riure i entendre com em sento i l'experiència que vaig viure. He estat mirant les entrades del teu blog i són molt xules i interessants. He comprovat que compartim la mateixa afició per els amics i sobretot...per en dani. Que encara que en el semiMarta no ho posi, en dani em torna boja, la seva veu em fa sentir tantes coses! De debò moltes gràcies per llegir-me i aniré passant, això t'ho asseguro! Espero llegir de tant en tant algun comentari teu al meu blog, tranquila que de meus no te'n faltaran!
    Mitjons, petons i americanes!

    ResponElimina