diumenge, 24 d’octubre del 2010

Una nit per no oblidar!!!


Ahir va ser una nit,de concert trànquil, on els amics van poguer fer monòlegs molt divertits.Pèro anem a pams,començem per el  principi.Vaig arribar a la Garriga, era el meu 4 concert del amics i venia amb moltes ganes de passarm-ho molt bé.Ens tocava buscar el pavelló què va ser una feina bastant difícil pèro preguntant ens en vem sortir. Al arribar al pavelló hi havia una cua bastant llarga esperan per comprar les entrades, jo entrava sola pero la meva mare es va esperar amb mi fins què entres.Un cop a dintre pago els 5 euros em donen un ticket de refresc inclòs,em posen un sello a la mà i un home em registra la bossa perquè no porti res suspitos.Passades les revisions i la compra d'entrada em fixo què el pavelló és força gran i a la primera persona què veig és al Gran Kurti, volia dir-li de fer-me una foto amb ell pero va marxar un moment i tambè què estava molt fosc i no haguès sortit gaire bé la foto, hi havia força gent abans de començar, pero al moment de sortir dels amics la gent ja va començar a venir.La primera cançó va ser Super Bon Noi i l'ùltima va ser Jean Luc. Jo primer vaig colocarme pel mig i els veia bé pero em sentia apretada perquè hi havia molta gent i vaig anar tirant endavant fins que vaig anar a parar a primera fila en un racó a costat d'un segurata que estava per allà vigilant. La veritat esquè no havia estat tan aprop en un concert i ahir em va encantar i vaig disfrutar molt, també vaig poguer fer moltes fotos i tres videos. Ahir tots estaven molt guapos fins i tot l'Edu què és el simpatic estava guapo amb la samarreta què portava. No podien faltar les bromes què és treuen de la maniga perque la situació ho requereix.El Dani estava fent el monoleg de les meves ex i tu, el Dani diu: Miras a una noia fixament als ulls i li dius, bueno estic mirant a tothom pero nose a qui mirar.I la gent diu a mi a mi, El Dani diu: A una noia et miro a tu, i despres fa el  mateix amb un noi, al final diu: és igual us miro a tots en general i el Joan Enric diu: Dani què et van tots el pals!!!! L'altre gran moment de la nit va ser quan els amics li van dir en el Tosti què cantes el principi de l'exercici seixanta.L'Andres Tosti va dir: Pinotxo és un putxinel.li un xic faxendi, el Joan Enric li diu: No és fatxenda.Segueix cantant i diu: però s'expressa amb una sintaxi chachi.El Joan Enric se'l queda mirant volguent dir què has dit i l'Eduard si acosta i diu:Què ha dit chachi,i el Joan Enric diu: Si mutto chachi. Ahir va ser un concert molt gran on jo mu vaig passar molt bé.El què vaig trobar a faltar va ser què m'haguès agradat parlar amb ells i què em firmessin més autografs,però en una altre ocasió serà. GRÀCIES AMICS PER UNA NIT DIFICILMENT IGUALABLE!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada