divendres, 15 d’octubre del 2010

Pera,Préssec,Kiwi i Mostaza!!!

L'endocrina em va parlar
del que havia de menjar
els bistecs s'han acabat              
i els formatges derivats

Tinc el sucre desbordat
tinc el xacra depurat
va dir fes vida normal
i es que ni puc tocar el pa

Els meus matins són especials
prenc pastilles naturals
groga pel tema renal
vermella pel neuronal

blanca pel colesterol
blava per funcionar al llit
i verda si em sento sol
i la groga ja l'he dit

Herbolaris i dietistes
tots em volen, em volen arreglar

Milionaris, curanderos, mata-haris
i gurus expresidiaris
tan sols deixa't guiar

i miram, prenc xarops i prenc pastilles
em vacuno cada dia i més bé no em puc trobar
tinc febre, tinc insomni i tremolera
dermatitis i morenes
però són danys col·laterals

Herbolaris i dietistes
tots em volen, em volen arreglar

Milionaris, curanderos, mata-haris
i gurus expresidiaris
tan sols deixa't guiar

Funcionaris, geperuts i dromedaris
víctimes del calendari
deixeu-vos estimar


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada