divendres, 19 de novembre del 2010

Apa anem-hi tots!!!!

Últimament tot estan sent bones notícies.El dilluns a la tarda ja tenia el disc,és una passada,les cançons molen molt, les meves cançons preferides són: V, l'endocrina, tren transsiberià,el codigo da vinci, liverpool,jean luc, en realitat m'agraden totes perquè se l'han currat molt el disc. Pèro la noticía què més m'ha agradat ha sigut què hi haura un segon concert al Palau de la Música!!!! Jo em pensava què ja no hi podia anar,què només em quedaria llegir la crónica dels amics de com havia anat el concert,els comentaris de la gent i dels fans. Pèro no el dia 6 de febrer hi haura el segon concert i jo hi seré present !!!! Les entrades és possen a la venda el Dilluns aixi què amb ganes de què passi el cap de setmana per poguer comprar l'entrada. Amics si fessiu una pel.licula s'hauria de dir: Del Palau al Camp nou!!!! Perquè és on tindrieu què fer el gran concert, el concert final, només us falta aixó.Perquè us ho mereixeu tot, no pararé de donar-vos les gràcies per aquest estiu,pels concerts, i pels bons moments què hem passat i els què queden per passar,MOLTES GRÀCIES AMICS PER FER UN SEGON CONCERT I QUÈ JO HI PUGUI ANAR!!!! I LOVE AMICS DE LES ARTS!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada