dissabte, 13 de novembre del 2010

Mitjons,petons i americanes!!!!

Sou genials!!!!
Ahir va passar un fet molt maco, què em va agradar molt. Ahir al facebook vaig trobar la Clàudia Codina,segur què amb aquest nom no sabeu qui és,ella és una de les Martes què és va presentar al concurs a Mataró.doncs li vaig deixar un missatge dient-li qui si era ella què m'acceptes,aixi ho va fer i al cap d'un rato vem començar  a parlar, ens vem entendre molt bé,vem parlar dels amics,sobretot del Dani, oi Clàudia? jajaja. Clàudia em vas caure molt bé i espero què poguem quedar en algun concert i poguem cantar i saltar juntes. Com diu ella l'obssesió pels amics no es cura,només és cura si vas als concerts i no paras de cantar i saltar.La veritat tampoc tinc ganes de què s'em curi perquè és genial ser fan dels amics. Clàudia tinc ganes de coneixet!!!! Sabeu què la Clàudia té un blog molt interessant!!!! Aqui us deixo el link http://semimarta.wordpress.com/ Val molt la pena!!! MIREU-LO!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada