dissabte, 6 de novembre del 2010

IMPRESIONANT!!!!

Jo sóc la de la sudadera gris de dibuixos

Ahir era el meu 5 concert dels amics,estava molt nerviosa perquè tenia moltes ganes de concert,els amics com sempre no van ser menys i van fer,el què millor saben fer, que cada concert sigui únic que cada cop que surts d'un ja en vols un altre.La sala Faktoria d'Arts estava plena de gom a gom,pèro per sort em vaig posar bastant a davant i els veia molt bé als tres perquè al Dani no el veia gaire bé perquè la gent el tapava.Va ser nit de sorpreses.Us explico, van cantar: Per Mars i Muntanyes en japonès, ho van fer molt bé i va ser molt maco,pèro el Dani va cantar un tros en català (Hem de dormir ben desperts,no somiar mai el mateix) pèro a ell se li perdona tot.També van estrenar una cançó què ens van dir que no cantessim molt fort perque ells s'havien d'escoltar desde dalt,van cantar:ELS BINOCLES DEL PERE!!!! També va apareixer l'home gos,fent la seva coreografía i tirant confeti.El moment què em va agradar més del concert va ser quan van cantar:I NO SÉ EL QUÈ M'HA DIT!!!! Una cançó que a mi m'encanta.Curiositats d'ahir del concert:El Ferran és va equivocar en la cançó 4-3-3 pero va ser un moment, quan va fer la presentació diu:Heu vist què m'he equivocat i tots: SI!!! El Joan Enric no li afinava la guitarra i van tinguer que fer temps,El Dani i el  Ramon Aragall el bateria van tocar una cançó i l'Edu la va cantar era amb anglès, al final de la cançó el Dani diu hi encara no ha afinat i el Joan Enric diu és què m'agradava molt com ho feieu.Al final la va afinar i vam poguer cantar Armengol tots junts.Amb la cançó la Merda s'ens menja vam fer un joc de nens i nenes els nens deien: I és què aquí!!! i les nenes deien: La merda s'ens menja!!!! durant una bona estona vem estar cantant, i al final hi havia un marcador què deia els decibels i obviament vem guanyar les nenes!!!!Va estar molt xulo. El Gran Tosti va tornar a fer una de les seves grans aparicions deien la primera frase de l'exercici seixanta,al final de la frase diu: CHIPIRONES EN EL CHIRINGUITO!!!!Com a ultima curiositat a la ultima cançó que era A vegades van pujar unes noies a l'escenari vestides d'indies a cantar:UNA TRIBU APACHE!!!!!El concert és va acabar i jo m'en vaig anar al bar dels Amics de les arts perquè ens haviem de fer la foto de familia.Van tardar moolt a venir pèro l'espera va valdre la pena perquè he vist què surto a la foto i vaig poguer parlar amb el Ferran i amb l'Edu, em va dir què han vist el meu blog, em va fer molta ilusió,li vaig dir què igualment què ell fos el simpàtic sense ell no era el mateix,també li vaig què era el 5 concert i el de Sant Cugat seria el 6, ell va dir què era com una quiniela jajaja. Li vaig dir què me mare ja estava farta perquè parlava molt d'ells i em va dir: A si? I jo si perquè mira, li vaig ensenyar el movil amb una foto del Dani, em diu: Ja li diré!!! Ens vem despedir i vaig dir-li adeu al Kurti. Aquí s'acaba un concert pèro no sera l'ultim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada