dilluns, 8 de novembre del 2010

Moltes gràcies amics per aquests 5 concerts!!!!

Amics moltes gràcies perquè cada concert què he anat hagi sigut únic.El de Palau perquè era el primer i va ser brutal,el de Sentmenat perquè us vaig regalar unes samarretes a cada un,què us van agradar moltisssim i veu fer unes cares què no oblidaré mai.El concert de la Mercé va ser el més gran 18.000 persones va ser dificílment igualable. El concert de la Garriga vaig estar a davant de tot a costat del Dani,vaig poguer fer moltes fotos i també escoltar la veu del Dani(OOOOOH EM TÉ ENAMORADA LA SEVA VEU). I ell també és molt guapo,va ser un concert molt guapo.I l'últim què he anat ha sigut el de Terrassa,per mi el millor perquè vaig cantar molt i m'ho vaig passar molt bé.I despres ho vem rematar amb la foto de familia.Gràcies també per ser com sou,perquè sou molt simpàtics i divertits.Gràcies per haver fet el grup no sé què faria sense vosaltres,sense ELS AMICS DE LES ARTS.S'em fara molt difícil quant estigueu gravant el próxim disc no anar als vostres concerts,pèro us estare esperant, intentaré anar a tots o als què pogui perquè no em canso d'anar als concerts quan surto ja en vull un altre.Per mi sou els meu 4 superherois, vosaltres feu  què quan vaig a un concert  m'oblidi de tot i només tingui ganes de cantar,saltar,cridar i passarm-ho molt  bé.He assolit la meva fita què eren 5 concerts pèro en vull més, i el pròxim sera el de Sant Cugat, ja en tinc moltes ganes i no puc esperar per aixó us escolto cada dia a totes hores i cada vegada m'agradeu més. I LOVE AMICS DE LES ARTS!!!!! ENS VEIEM A SANT CUGAT!!!!

1 comentari:

  1. i de les samarretes aquelles del planeta piruleta, de dejavu... que se'n ha fet? ÖÖ

    ResponElimina