dimarts, 14 de desembre del 2010

Dijous els amics a l'Fnac i tinc una missió!!!!

Molta gent ja ho deu saber pèro el dijous dia 16 de desembre els amics "ELS NOSTRES GRANS AMICS" fan un showcase de 30 min ( que ve a ser un concert petit i adaptat a les circumstancies) i firma de discos. Doncs jo com a bona fan hi aniré, en tinc moltes ganes perquè veure al DANIIII!!!! I de aixó va la missió, la Clàudia del blog http://semimarta.wordpress.com/   i jo ens hem fet molt amigues i parlant pel facebook em va dir si els hi podia donar molts records als amics,perquè ella no hi pot anar.Jo li vaig dir què si,què ja els hi donaria,pèro sobretot em va dir què els hi dongues a una persona: AL DANIII!!!! perquè la Clàudia va ser una de les Martes de mataró i el Dani li va caure molt bé. Doncs dit i fet el dijous tinc una missió.La cumpliré aixo ho veure-ho el divendres amb el post explicant com ha anat el mini concert, la firma de discos i la meva missió, aixi que ens veiem el divendres. Clàudia estigues tranquila què si qué m'en recordo del dijous i la missió esta feta. Ser fan dels amics és el millor què hi ha!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada