dimarts, 28 de desembre del 2010

Próximes parades: Sant Cugat , Mataró i el Palau de la Música



Despres de nadal,torrons,polvorons,neules,regals i cagar el tió.Ja tocava escriure algun post, ja queden pocs concerts dels amics i a mi em queden els tres grans: Sant cugat,Mataró i el Palau de la Música, els tres em fan molta il.lusió perquè segur que seran molt especials, pèro el primer és perquè serà un concert especial perque els amics cantaran amb altres cantants amics seus i crec què pot ser molt divertit e interessant i també perquè les Amigues dels amics també hi niran i els podré coneixer als 4. El segon concert serà molt guapo perquè anirè a l'escenari on és va fer el concurs de les Martes i allà en coneixerè a una, a la Clàudia, ens hem fet molt amigues i tinc ganes de coneixela en persona i l'últim sera el 6 de febrer al palau i hi aniré amb el meu germà, serà el  concert més especial al què aniré dels amics perquè serà l'ùltim d'aquesta gira, per mi sera molt dificil separar-me d'ells, al final del concert els hi demanaré 4 abraçades perquè em serà molt dificíl durant un temps no poguer anar a concerts seus, perquè estaran creant i fent el disc, els trobaré a faltar molt. AMICS SOU UNICS E IRREPETIBLES!!!!!! US ESTIMO MOOOLT!!!!! SOU ELS MILLORS!!!!! I ara us deixo unes creacions que he fet amb fotos dels amics.

1 comentari: