dijous, 16 de desembre del 2010

He trobat el gran video esperat !!!!

El Dani amb uniforme no esta gens malament


La Gloria havia comentat al blog dels amics  que havia vist una foto del dani al cor de la ciutat,pèro què no havia trobat el video,doncs jo l'he trobat a la web del cor de la ciutat, m'ha costat una mica pèro aqui el teniu!!! El dani no diu res,pèro esta molt guapo i molt mono jajjaja ja veure-ho.Espero que us agradi i   sobretot que ho disfrute-ho molt.El dani surt al minut 4:30
Dani alegret al cor de la ciutat 

2 comentaris:

  1. bona feina, marta!! jo el vaig buscar pel youtube, em sonava d'haver-lo vist allà, però la veritat és que el temps m'apretava i no m'hi vaig esmerçar gaire... m'ha agradat tornar-lo a veure, jejeje!!

    ResponElimina
  2. Mercii glòria!!!! la veritat esque es molt mono el dani, i veurel al cor mola molt i la cara que posa ajjaaa pobret. Visca el dani i els amics!!!!

    ResponElimina