divendres, 17 de desembre del 2010

Missió aconseguida!


Ahir per variar vaig arribar tard, i no vaig poguer veure el concert, pero vaig arribar just quan es va acabar el concert.Pero el moment de les firmes,va arribar i estava ple de gent pero va arribar el moment en que tenia el Daniii al davant li donc el disc i li pregunto si s'enrecorda de mi i em diu: que si, que oi tant!Que la samarreta que els hi vaig regalar la seva la té ben guardada.També li pregunto si, ha vist el meu blog i em diu que si, que li va ensenyar el Joan Enric ( MOLTES GRÀCIES JOAN ENRIC!!!!) També li dic:Qué porto 5 concerts i em diu que si van a pitjor o a millor, jo li dic que a millor naturalment. També li dic què el dia 8 de gener és el meu cumple i que ells toquen a verges i que no se si anari ,que jo si què vull pèro me mare diu que està molt lluny,ell diu què aprop no està.I finalment li parlo de la meva missió li dic que li he de donar records de la Clàudia la Marta de mataró, ell diu que records acceptades jaajaja i jo li vaig dir que en el blog havia dit que lo de donar records, ho havia fet com una missió, ell va posar en el disc (MISSIÓ ACONSEGUIDA!) Despres del dani va venir el joan enric, què també s'enrecordava de mi per la samarreta,despres va venir l'edu que va se rmolt bo perquè em firma i despres em diu: HOLA!!!!! jajajaj i el ferran per acabar que va ser molt dificil, pèro quan quedaven 2 minuts perquè marxessin,ell em va firmar. Ara veure-ho les fotos!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada