diumenge, 2 de febrer del 2014

#Amicssuperdilluns

Aquest és el hashtag que han estrenat els Amics per fer-nos saber que demà entraran a moltes llars catalanes i d'arreu per anunciar bones notícies.

Horari de Súper Herois:

07:00 Estrena de la nova web dissenyada per Artic Studio.
14:00 Connexió streaming per anunciar el nom i la data del llançament del disc.


IMPORTANT!

Avís pels dormilegues, treballadors o pels que no seran a casa a les dues del migdia, el vídeo de la connexió quedarà penjat al youtube, així que no pateixis.


10 PUNTS A TENIR EN COMPTE:

1. Avui abans d'anar a dormir fes-te una til·la o una valeriana ( no confondre-ho amb marihuana).
2. Demà pots optar per llevar-te a les set i ser la primera en descobrir la web o esperar-te i fer-ho tot a les dues.
3. És molt possible que quan quedin pocs minuts per les dues estiguis dels nervis, miris el whatsapp mil vegades, et moseguis les ungles, et retoquis el maquillatge, et vinguin ganes d'anar al lavabo.
4. Quan vegis als Amics per primera vegada, intenta no tenir algú al costat i si fos el cas, no el peguis, ni l'escanyis per culpa de la teva alegria desfermada.
5. Si no vols que els teus veïns es pensin que estàs boja ( potser ja ho saben), no donis cops a la pantalla del teu ordinador i no intentis traspassar-lo per arribar on són ells.
6. T'aconsello que no miris la connexió amb el teu marit o novío al costat, pensa que es poden sentir ofesos veient com desitges altres homes.
7. Si després d'això encara segueix amb tu, estima'l molt fortament.
8.Si fas crits de boja pots tenir un problema molt greu, no t'enteraràs del que han de dir i després no podràs participar als debats que hi haurà als grups de wathsapp.
9. Estaria molt bé que comentessis les reaccions via twitter utlitzant el hashtag. (Si pots evitar cursilades, millor).
10. Si un cop acabada la connexió encara estàs en shock i vols cridar als quatre vents el nom del disc, voldrà dir que no t'has desmaiat de l'emoció.

Espero que feu cas d'aquests 10 punts i sobretot que demà gaudiu del moment.

PD: Ja puc anunciar que el pròxim post anirà dedicat al concurs que estic preparant.

2 comentaris:

  1. jajajajaajajajajajajajajajajajaa xD marta ets la millor!!!el que m'he arribat a riure amb els 10 punts a tenir en compte jajajajajajajajaajjaa xD son bonissims i certs en molts casos jajajajajaaja xD

    Jo per desgracia meva no podre estar en la conexio en directe així que ho veure per youtube després!! :) pero veus si que seré de les primeres en veure la nova web..es el que te aixecar-se a les 7 del dematí jejeje :)

    I be els amics tenen el seu super dilluns doncs jo tambe el tinc...demà estrenem movil nou...es una tonteria si..pero em fa ilu que coincideixi el mateix dia jajajaja xD

    I be amb ganes de saber en que consistira el concurs :)

    Molts petonetsss
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt contenta d'haver-te fet riure, jo m'ho he passat molt bé fent aquest post! ha sigut divertit i entretingut! :D

      Ostres, una cosa compensa l'altra! Hehehe... Un bon dilluns per tothom! :)

      Jo crec que us agradarà i ens ho passarem molt bé! :)

      Molts petons!

      Elimina