dilluns, 17 de febrer del 2014

Nou disc

Perdoneu pel retard, però ja torno a ser per aquí. Fa uns dies els Amics van fer una connexió streaming per anunciar la data de sortida i el nom del disc.

 Agafeu les vostres agendes i apunteu: Dimarts 8 d'abril comprar "Només d'entrar hi ha sempre el dinosaure", el nou disc dels Amics!!! (Després d'apuntar això, ja us deixo que feu dibuixets i us deixeu endur per l'emoció del moment).

També han estrenat una secció "Entre Amics" per anar avançant les noves cançons del disc i per fer-ho s'han rodejat de bons amics i al primer capítol el Joan Enric i el Josep Maria Pou ens expliquen "Apunto Shakespeare".


Per acabar us volia comunicar que tanco el concurs per falta de participants... Em sap greu si algú tenia intenció de participar-hi, però ho trobo una tontería que segueixi obert. Espero que ho enteneu. Encara que si voleu podríem eliminar el primer pas i passar directament a la pregunta. Deixeu les vostres opinions als comentaris i després decidiré que faig amb el concurs.


2 comentaris:

  1. Guapiiii!!estic d'acord amb canviar el concurs i només dir la pregunta que li fariem!! :) Jo es ue li diria alguna de les meves amigues i se que elles ho farien pero clar no son fans dels Amics com jo i per apuntar-se i no seguir el blog com deu mana ho trobo malament per tu sobretot, perque t'ho curres molt fent aixó!!així que em sembla perfecte lo de només fer la pregunta :)

    I be la veritat es que amb ganes de tenir el cd el dia 8 d'abril :)

    Molts petonetsssssssssss!!!
    Muaaaaksss
    ana

    ResponElimina
  2. Els dibuixets a l'agenda són la clau! jajajajaja
    Jo tinc el meu super calendari personalitzat i allà és on trec els meus dots artístics i em deixo endur per l'emoció del moment tal i com has dit! ;)

    ResponElimina